středa 24. května 2017

Krémy na ruce

Zase se mi tu sešlo víc produktů na které nemá smysl psát něco samostatně. Co taky chcete sáhodlouze psát o krémech na ruce. Jako jo asi by to šlo, ale upřímně ani vás ani mě by to nebavilo, takže to vezmeme pěkně rychle.



It's Skin: mini Bebe Hand Cream mám ve variantě Cherry Blossom a Fresh Lime. Rozhodně oba můžu doporučit. Jsou malinké (30 ml) a tudíž se dají tahat s sebou v kabelce pokud potřebujete. Pravda, že parfemace je docela výrazná, ale docela rychle z rukou vyprchá. Nicméně doporučuji se vyhýbat krémování ve stísněných prostorách, někoho by zuřivá vůně citrusů či kvetoucí třešně, mohla obtěžovat. Šroubovací víčko vám zaručí, že se krém v kabelce náhodně neotevře. Jen zas na druhou stranu není otvírání a zavírání krému tak pohodlné.


Daiso: Horse Oil Hand Cream byl, no jak to říct slušně...prostě krém za 100 yenů. Když si u nás koupíte krém za 25 Kč, taky po něm nebudete chtít zázraky. Nic moc vůně, hrozně patlavý, blbě se vsakoval, dost mastný. Není důvod proč si ho pořizovat znovu.


Tony Moly: Natural Green Hand Cream - opět malinký 30 ml krém vhodný na nošení s sebou pokud potřebujete. Jen ta parfemace se mi celkem rychle zajedla. Nebyla vyloženě nesnesitelná, ale skoro u každého krému mi parfemace začne docela rychle vadit. Mléko mám ráda, ale mléčná "vůně" je divná. Jinak mazací a vsakovací schopnosti byli fajn.


Tony Moly: Magic Food Mango Hand Butter je roztomilé a hezky mangově voní. Budete si říkat jak cute bude tohle vytahnout z kabelky a namazat si ruce. Že vám pokaždé zvedne náladu. Jo a pak zjistíte, že to je vlastně dost veliké a raděj si do té kabelky dáte něco z předchozích krémů. Mango má sice "jen" 45 ml, ale taky má pěkně velký obal. Navíc mi zkušenost napovídala, že ke konci se bude pěkně blbě vymačkávat. A taky že jo. Nesnáším vymačkávání produktů ke konci a když jdou tak extra blbě jako tohle, tak mě rozčilují ještě víc. Nerada plýtvám a nechci abych to vyhazovala když je uvnitř ještě pětina produktu. Ale to dolování bylo strašný. To tomu produktu prostě neodpustím.

1 komentář:

  1. Olala, no ty jsou ale vážně roztomiloušký!:-)

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat