středa 17. května 2017

Co mě aktuálně baví

Jelikož se mi nedaří vyplodit nějaký normální a použitelný článek, rozhodla jsem se dneska vytvořit neužitečný odpad, který vlastně nikoho nezajímá a jediné k čemu je dobrý, je k pohonění mého ega, že mám produkty, který tu nikdo moc nezná. Warning, tento článek je třeba brát s lehkou nadsázkou.

To, že z Japonska a Koreje přitáhnu kdeco je každému, kdo čte Roztomilosti asi jasné. A to, že jsem divná a maluju se jinak než většina populace, jste asi taky pochopili. V poslední době mně baví různé tečky a čárky po obličeji. Možná jste něco zahlédli na instagramu. A vzhledem k tomu, že mám růžové vlasy, s chutí nosím i růžové obočí. Ten zbytek už je takový jakože normální....skoro.

Rovnou se ještě přiznám, že mám vždycky dilema, jestli nafotit produkty srovnané na bílém pozadí (které je mi milejší a nic mě neruší od kochání se produkty) nebo jestli pod focené věci hodit nějakou vzorovanou látku a trochu je rozrachat. Dnes jsem si vybrala druhou variantu, tak to bude možná trochu nepřehledné, ale za to s fakt hezkým kytkovo-srdíčkovým pozadím.


První věc, která na fotce není, ale je takovým denním chlebem všech s mastnými víčky, je báze. Aktuálně dodělávám vzorek od Urban Decay a střídám se starším balením Sephora 24h Glitterguard. Obě bázují stejně dobře a stíny mi na očích drží celý den. Až tyhle dvě dojdou, asi se vrátím k ArtDeco. Proč? Protože je levnější a nevidím rozdíl.


Za hvězdu večera bych označila Majolica Majorca stíny. Mají až máslovitou konzistenci, ale štěcem se nabírají perfektně. Jedině ten veliký bílý se musí prstem a používám ho jako rozjasňovač na tváře a do koutků očí občas. Škoda, že jsem nikde u nás nenarazila na tu tmavší růžovou ve stejné konzistenci a odstínu. Hned bych jí brala ve velkém balení. Ta v paletce bude mít už brzy v sobě díru.

K růžovým stínům se dá hodit černá linka, ale tahle fialová Love Liner je o něco hezčí když člověk nechce být tak výrazný. A navíc se s ní skvěle kreslí po zbytku obličeje když si někde chcete udělat srdíčko nebo čárky.

Malinký zbytek růžové tužky co je vidět na fotce, je původně tužka na rty od Kanebo/Lavshuca . Na obočí je skvělá. A abych chloupky v obočí nějak uhladila, vždycky je pak pročísnu ještě UPS eyebrow maskarou.

Na spodní linku oka, aby toho nebylo málo, používám Nyx Wonder Pencil. Je fajn. Mohla by být malilinko měkčí, ale jinak je vážně fajn. A hlavně mi sedí k mému trochu zažloutlému bělmu. Optické zvětšení a vybělení oka zaručeno.

Co tam máme dál a na co nechceme zapomenout? Hm jasně řasenka. V posledních dnech sahám po Yves Rocher: Sexy Pulp ultra-volume mascara. Byla zadáčo k nějakýmu nákupu a původně jsem jí chtěla hrozně sepsout. Jenže když si s ní člověk dá práci a nevadí mu dělat si řasy tak 3x dýl než obvykle, tak je to fajn řasenka. Volume není brutální, prodloužení ano. Jen jí vždycky nanesu, počkám až zaschne, nanesu znovu a pak ještě jednou....což fakt neni pro každýho se takhle zdlouhavě mrcasit s řasama.

Většina lidí, by už před pěti minutama skončila s makeupem a šla dělat něco užitečnýho. A já jsem ještě nedodělala ani oči. Takže beru Etude House: Tear Drop Liner, který schne do bílo-růžova a mrtě lesklého třpytkata a zprzním si koutky očí tak, že vypadám jak disko koule.

Konečně se dostávám ke zbytku tváře. Mám ráda lehké CC creamy, jenže ty mi jaksi došly. Za to tu mám hromadu BB. Tohle MCC Purity Brightening má na sobě ještě nápis Cherry Blossom. Tak asi bude mít nějaký ty extrakty. Mě to je momentálně jedno. Hlavní je, že mi sedí barevně. Je relativně světlé a dá se skvěle rozetřít. Sice krytí spíš slabší až střední, ale stejně nemám krom velkých pórů co schovávat.

Tváře ladím ke zbytku, tedy do růžova. No po pravdě se snažím hlavně dopotřebovat tvářenku od Etude House. S tou labutěnkou je sice cute, ale zabírá strašně místa v šuplíku a já jsem se rozhodla to tu trochu minimalizovat. Snažím se jí dopotřebovat už asi měsíc a i když má v sobě díru, vypadá to, že se rozhodla stát nekonečnou.

Soutěž o produkt, který je skutečně nekonečný, vyhrává Shiseido: Baby Powder. Je to kýbl slisovaného pudru na který spousta lidí nedá dopustit. Ani se nedivím. Je stejně dobrý jako jakýkoliv jiný pudr který jsem kdy zkoušela. Akorát ho není 8-10g jako bývá normálně, ale je ho 50g. Jako 50g lidi!!! Používám ho minimálně dvakrát denně už rok v kuse a pořád ho tam půlka je.

Poslední věc, která také není na fotce je nějaká rtěnka. Ty ráda měním. Někdy nosím i tři různé odstíny za den. Na rtěnky bych mohla udělat samostatný post. V posledních dnech se držím lehké růžové želátkové textury jakou mi nabízí Lioele Magic Lipstick nebo Etude House Dear My Jelly Lips-talk.

Tak teda zatim zase čau.

Žádné komentáře:

Okomentovat