sobota 25. března 2017

Clinique: pep-start eye cream a vůbec povídání o Clinique

Co se týče pečující kosmetiky, dávám v poslední době přednost té co se běžně koupí u nás. Přece jen je víc uzpůsobená na potřeby mé trapné bílé středoevropské pleti. Asijská pečující kosmetika je sice fajn a pořád mám doma třeba sérum od Missha nebo aktuálně na den Aqua krém od Nature Republic. Jen prostě na péči o oči a vrásky okolo nich preferuji raději hutné evropské krémy.

Na noc miluji Kiehl's, o tom si popovídáme jindy. Na den pořád hledám nějaký ideál. Sice jsem hrdou majitelkou nechutně se mastící pleti, ale oční okolí mám sušší než Sahara. Tedy tu část pod očima. Víčka už jsou zase mastná aby se mi příroda mohla smát do ksichtu, když se mi každé stíny bez báze slejí do hnusných čárek.

Možná vás napadne otázka jak jsem se ke Clinique vůbec dostala. Není to žádná velká záhada. Věděla jsem, že jsou dost drahý a tak jsem se jim léta vyhýbala. Vlastně ani designem mě nic moc nelákalo. Pak se mi jednou do ruky dostal chubby stick a pár miniatur. Tuším, že to celé byla sada a koupil mi jí muž v nějakém povánočním výprodeji. Chubby stick jsem shledala jako opravdu příjemný a setsakra předražený balzám. Ostatní miniaturky byli buď love nebo hate. Clinique pak udělali ty cute tvářenky ve tvaru kytek, čímž u mě stoupli v cuteness levelu a tudíž i v nákupním hledáčku. Ke všemu jsem často četla chválu na jejich rtěnky.

No a jednou když jsem náhodou měla moře peněz (já vim haha, ale prostě jsem zrovna měla nějaký peníze nazbyt, jasný?) a šla okolo jejich krámku, tak jsem si řekla, že to prubnu. Třeba se jen podívám. A zrovna jsem měla období, kdy jsem si říkala, že bych se mohla naučit nosit nějaké nevýrazné až nude rtěnky.

Paní v krámku byla strašně milá a ochotná i když vzhledem připomínala trochu takovou tu přednasranou prodavačku z Jednoty s obrovskýma modrýma stínama (si budou pamatovat jen ti starší). Vyzkoušela se mnou několik rtěnek až jsem si nakonec vybrala. Paní mi dokonce založila kartičku a účet a hned si tam zapsala druhou rtěnku, která se mi dost líbila, pro případ, že bych třeba někdy poslala na nákup muže a on nevěděl co mi vybrat. To neni blbej systém. Každopádně tenkrát zrovna vycházela pep-start řada a mě ty suchý oči fakt štvali, tak jsem si řekla, že ten krém prostě zkusím.


Krém má naprosto skvělé balení. Vypadá originálně, hravě, zábavně a ke všemu je i praktické. Co člověk může chtít víc. Místo klasického vymačkávání krému z nějakého tubičkově vypadajícího konce máte pod víčkem kuličku. Tu povytáhnete a objeví se v ní dirka z které teprve vymáčknete krém. Jak už jsem říkala, je to prostě netradiční a zábavné. Při troše šikovnosti se dá kuličkou krém i roztírat, ale mě stačí prsty.

Teď se dostáváme k té horší části. Podle webu Clinique by krém měl do 3 vteřin oční okolí rozzářit, hydratovat a pokud máte pytle pod očima po kalbě, tak je redukovat. To se na mě jaksi neděje. Vlastně o krému samotném ani nedokážu moct říct něco bombasticky pozitivního. Ano je příjemný, dobře se roztírá, dobře se vsakuje, ale zázraky nedělá. Je to prostě jen krém. Bez větších plusů nebo mínusů je to příjemný krém. Což za 600 Kč není zas taková výhra.

Asi jste pochopili, že znovu si ho už nepořídím. Kdyby se to balení dalo naplnit něčím jiným bylo by to super, protože to balení je asi tak jediný důvod proč bych o něm znovu uvažovala. Příště až budu zas ve vatě a budu chtít něco takhle drahého, raději zkusím něco od Kiehl's. Tam mi péče o oči zatím vždy vyhovovala.

P.S. K dnešnímu dni mám rtěnku Plum Pop a miniaturu Sweet Pop. Nelituju jediné koruny co mě Plum Pop stála. Naprosto úžasně drží. Je to pro mě jedna z těch rtěnek o které vím, že když jdu někam kalit, můžu jí vzít pro jistotu s sebou, ale v podstatě rty ani nemusím moc kontrolovat, protože tam prostě furt je. Navíc je neskutečně příjemná. Vlastně mi hydratuje rty víc než některé balzámy co mi tu leží, což je dost vtipný. Přes zimu je to pro mě best rtěnka a po zbytek roku vlastně taky. Škoda, že je nedělají i v nějakých bláznivých odstínech.

2 komentáře:

  1. Od clinique mám jen chubby stick a lépe bych ho nepopsala - příjemný nicméně setsakra předražený balzám - nechápu, jak z něj může být tolik lidí tak super odvázaných. Ale jelikož na clinique pořád slyším chválu, váhám, že od nich zkusím třeba ještě nějakou pečující kosmetiku. Nejradši takovou, kterou bys předtím kladně zrecenzovala ty :D Nevím, jestli jen sleduju špatné blogy - ale přijde mi, že tolik slečen je vždy nadšené z kdejaké předražené blbosti a bojí se říct křivého slova. Na tvém blogu se mi fakt líbí, že se vše říkáš na rovinu :) Navíc tvůj styl psaní je super. A asi se teď půjdu poohlédnout po plum pop, protože rtěnku sháním! Jeden dotaz: nanášíš na rty prostě jen rtěnku a jdeš, nebo máš pod ní/přes ní něco na fixaci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dík za taková slova chvály. Skoro jsem se tu na židli začala trošku nadnášet samou pýchou.
      Já ty lidi tak trochu chápu. Když si člověk zvykne na drahou kosmetiku, tak už mu to nepřijde jako zas takové peníze dát za krém třeba tisícovku. Já se věčně potácím mezi pracákem a špatně placeným zaměstnáním, takže pro mně to nejsou malý prachy a chci si rozmyslet za co je utratím a nemůžu si dovolit to pak někomu darovat a koupit si prostě jiný krém. Oni třeba tyhle lidi ani tak často nezkouší běžnější/levnější věci. Tedy pokud se bavíme třeba o slavnějších blogerech či youtuberech. Proč by sis kupovala v drogerii nějakou Niveu když ti Sephora, Loreal, NYX, Clinique, Lush, Douglas,...sem tam něco podaruje. Pravda, ne všichni jsou takový. Petra Lovelyhair má třeba ráda Ziaju a ráda zkouší levnější české krémy, které se vyskytují spíš v takových těch neřetězcových drogeriích. Aja Beautylife má zas problémovou pleť a tak jí chápu, že se drží toho co se jí za léta osvědčilo i když je to zasraně drahý pro nás normální lidi. Ale prostě tohle člověk chápe.
      U zahraničních youtuberek mám pocit, že je prostě důležitý šťastně juchat do kamery nad čímkoliv. A ideálně u toho hodně křičet a dělat ooooomajgaaaaš its emejziiiing. U nich mě nejvíc rozesmívají/štvou taková ty videa s life hackama. Asi je to nějaká móda. Vezmeme nástěnku, dáme na ní voskovky, rozehřejem fénem až kapou na tu nástěnku a voilá máme stylový obraz nebo nástěnku. Případně dáme si nějaký hezký stylový papírky na dveře a nakreslíme si na ně co nesmíme při odchodu zapomenout. To si vždycky říkám "když si tak blbá, že si dokážeš doma zapomenout tak zásadní věci jako klíče, mobil a peněženku, tak ti to patří a žádná nástěnka tě nezachrání." Je to zlé a kousavé, ale co prostě zkusit nebýt debil :-)

      To jsem se zas strašně rozepsala, promiň občas se mi to stává. Každopádně k druhé částí tvého komentáře. Moc mě nebaví používat báze pod rtěnku, tužky nebo nějaké fixátory. Takže rtěnky většinou nosím prostě jen tak. Ráno před líčením si někdy na vyschlý rty dám balzám a než nanesu rtěnku tak ho otřu. Ty od Clinique ho pod sebe ani nepotřebují jak jsou dobrý.

      Vymazat