neděle 12. března 2017

Čistící gel Neutrogena: visibly clear - pore & shine daily wash

Nikdy by mě nenapadlo si tenhle čistící gel od Neutrogeny koupit. Tak nějak bych měla pocit, že to stejně nebude fungovat a raději bych svoje peníze ušetřila na jinou hloupost. Ale povedlo se mi vyhrát zimní DM box. Pokud netušíte co to je, gratuluju ke klidnému životu v jeskyni. Ve zkratce je to krabice produktů, kterou můžete vyhrát, když se o ní přihlásíte. Podmínka je, že musíte mít kartičku DM a na ní nasbíraných 200 bodů.

Každopádně z výhry jsem měla radost a většina produktů byla typu "tohle bych si asi nekoupila, ale rozhodně to ráda vyzkouším". A čistící gel který už v názvu naznačuje, že bych se mohla méně lesknout...to si dám líbit.

Pumpičková balení zhruba téhle velikosti (200ml) v poslední době preferuji. Skvěle se mi vejdou na poličku v koupelně a pumpička je přece jen příjemnější než to každý den otvírat a zavírat. Kdo cestuje, má smůlu a musí si to přelít do něčeho praktičtějšího.

Gel (potažmo emulzi) jsem si zvykla používat hlavně ráno. Večerní odličování už mám i tak dost komplikované a spolu s mazací rutinou zabírá dost času. Ráno mám obličej většinou uválený od polštáře a jelikož jsem líné prase, nepřevlékám polštář každý týden jak radí některé americké youtuberky, ale společně se zbytkem povlečení zhruba jednou měsíčně. Takže jo, asi se nějaké to raní čistění hodí a když mi slíbí, že se budu míň lesknout, budu ho používat o to raději.

Ráno vstanu, opláchnu obličej vodou, pumpnu do dlaně gel a rozmydlím po obličeji. Je to příjemné, hezky to klouže a trochu pění. Pak přijde oplachování, které je podle mě velkým kamenem úrazu. Trvá šíleně dlouho než smyjete z obličeje jakýsi kluzký povlak, který na něm gel udělá. Pak obličej osuším a nakrémuji jako vždycky.

Co myslíte, pozoruju menší lesk a čistší póry? Kulový. Všechno je při starém. Póry mi čistí Foreo Luna Mini a mastnotu obličeje ještě nic nedokázalo utlumit. Neutrogena: visibly clear - pore & shine daily wash je pro mě zklamání a kdybych si to koupila za vlastní peníze, asi budu i naštvaná. Takhle jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet a zjistit, že pro mě je k ničemu.

P.S. Kdyby vás zajímalo co je to pod tou Neutrogenou na fotce, tak je to recept na nízkokalorický hodně pseudo Caprese salát s cappellini těstovinami. A garantuju vám, že by se z toho nikdo z nás nenajed ani na svačinu. Mají to být dvě porce. Každá obsahuje jedno cherry rajče, 40g mozzarely a 50g těstovin.

2 komentáře:

  1. A já tak doufala. Nějak jsem měla v průběhu čtení pocit, že to určitě bude kvalitní produkt, a ono kulový :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se tak narodila, možná je to....prostě moje mastná pleť. Asi neexistuje nic co by na 100% fungovalo. Zatím nejvíc funkční je setting spray od NYX, který mi oddálí lesknutí a prodlouží výdrž všeho o pár hodin. Ale i s ním se musím přes den několikrát kontrolovat a upravovat a to mě prostě nebaví.

      Vymazat