úterý 21. června 2016

Innisfree: No-Sebum Mineral Powder a Blur Powder

Dneska jsem se rozhodla napsat recenzi na jeden pudr a zjistila jsem, že jsem ještě ani nezvládla napsat něco o jeho bráškovi, který mi už před nějakou dobou došel. Takže si dáme dvojrecenzi.

Jako první přijde na řadu No-Sebum Mineral Powder. Byl to můj druhý sypký pudr v životě. Tím prvním bylo kdysi dávno cosi od Dermacolu a byl k tomu přiložený vysoce nepoužitelný štětec. Překvapivě jsem to nepoužívala (protože tenkrát nebylo čím) a po pár letech vyhodila.

Jenže na No-Sebum jsem slyšela chválu. Tak jsem si řekla, že to zkusím vydržet a pudrovat se něčím co není slisované a má to houbičku, kterou se to blbě nanáší a práší to a má to miniaturní dírky, přes které se to jako má dávkovat a mě se nikdy nepovede vysypat to správné množství.......no prostě je to zdlouhavý proces, který se vám nechce dělat každý den.


Pudru je v krabičce 5g a i když vám to asi přijde málo, tak to zas tak málo není. On je lehounkej a je ho tam dost. Krabička samotná je z bytelného plastu a vejde se docela dobře do dlaně. Takže by se to dalo i nazvat příjemným pudrem do kabelky.


Veliké pozitivum No-Sebum Mineral Powder je, že je transparentní/bílý. Záleží jak velikou vrstvu si dáte. A věřte nebo ne, tenhle pudr i přes veškeré to mrcasení s vyklepáváním, namáčením houbičky a ťupáním po obličeji, za to docela stojí. Udělá totiž nádherně hladkou a na dotyk až sametou pleť a opravdu trochu zbrzdí mastná místa na obličeji. Zázraky neumí, ale pokud si ho pořídit kvůli něčemu znovu, tak kvůli tomu abych si mohla osahávat obličej a ochat jak je to hebounké. Navíc na ebay ho schrastíte za 150 Kč a to je hodně fér.



No a pak tu mám tohle. Po předchozím úspěchu jsem čekala, že se No-Sebum Blur Powder taky pochlapí a něčím si mě získá. Krabička, gramáž, houbička uvnitř, cena na ebay, to všechno je podobné. Přežila bych dokonce i to, že pudr je zabarvený a na mé světlé pleti to vypadá tak, že ho můžu používat jen přes léto.


Co nepřežiju, je mastnota. Ať to zkouším s BB, CC creamem nebo makeupem, tak prostě do dvou hodin mám opravdu hodně mastný nos. Jako tak moc, že člověk vidí ty malé mastné tečky na každém póru. Brada je o něco lepší. Ale prostě od něčeho, co má v nadpisu No-Sebum bych fakt nečekala, že po dvou hodinách se budu lesknout jako malé prasátko na rožni. Bluření se taky moc nekoná a vlastně ani ta krásná hebkost pokožky jako u předchozího pudru. Pokud chcete lepší pudr, jděte si koupit libovolnou Miss Sporty.

Co vy a pudry? Jaké používáte nebo jaké máte vyhlédnuté a toužíte po nich? Jsou pro vás nezbytností protože jste jako já mastňáci nebo jste sušenky a stačí vám ta Miss Sporty?

P.S. Už několik let používám pravidelně NYC pudr a jsem s ním spokojená. Když na sebe zrovna neplácám něco z japonských/korejských zásob, zajdu do Rossmanna a NYC je můj. Taky je transparentní, slisovaný a pár hodin mě v suchu udrží.

4 komentáře:

  1. Oba vyzerajú super. Ja momentálne používam púder na rozjasnenie od Holika Holika a neviem si ho vynachváliť ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ Home & Beauty wishlist ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádka měla tu lisovanou verzi a byla taky super. Já mám teď baby pudr od Shiseido, někde jsem se kdysi dočetla, že i když je myšlený pro mimina, je super i na malování, a za 300 Yenů, no nekup to. Je ho strašně moc, takže mi vystačí asi až do důchodu. Jelikož mi došel suchý šampon, tak ho používám i na odmaštění vlasů, když ráno nestíhám a taky to celkem funguje. K tomu mám ten kočičí od Tony Moly, který tak nějak neurazí, nenadchne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee ten Shiseido mám taky nasyslený v zásobě. Snad se k němu brzy dostanu.

      Vymazat
  3. Mě s pudry kupodivu ani nějak experimentovat neláká a po asijských moc nekoukám. Co pamatuju, žiju s tím nejsvětlejším Acnecoverem od Dermacolu a jsem happy :D

    OdpovědětVymazat