pátek 6. května 2016

Den 7 - Tokyo - nemoc vyhrála

Dneska to bude krátký a smutný článek. Nemoc nade mnou vyhrála a i když to včera večer vypadalo, že to nakonec nějak zvládnu, přes noc se ukázalo že ne. Potila jsem se stylem, že ze mě opravdu lilo. Takže ráno jsem se rozhodla, že nikam nejdu a zkusím se vyležet.

Přes den jsem se zvládla leda najíst a vypít nějaký zelený čaj. Je to divné, nikdy mi nechutnal, ale tady mi přijde fakt dobrej. Největší atrakcí za celý den byl muž, holící se v kleče před zrcadlem. Netuším koho napadlo umístit zrcadlo ve výšce 1,2m, ale gratuluju mu, protože mi zajistil zábavnou podívanou.

Upřímně jsem zvědavá jak se bude vyvíjet zbytek výletu, protože aktuálně to vypadá, že bronies grupa se nedokáže dohodnout kdo, kde a kdy bydlí a tak si rezervují bydlení pro lidi co s nima nebydlí a neshodnou se ani na městě. Né že by se hádali, ale prostě se špatně pochopili. Takže část je na nějakym ostrově, část v Hirošimě a část někde v Tokyu s tím, že zítra teoreticky by dva z nich a já měli bydlet v Kyotu. Jsem fakt zvědavá na tohle dobrodružství a doufám, že ho ve zdraví přežiju, protože ta bodavá bolest na plicích a u srdce fakt neznačí nic dobrého.

6 komentářů:

  1. Doufam, ze se to brzo zlepsi! Byla by skoda, aby se ten vylet takhle pokazil. Zas ale nema cenu to nejak lamat pres koleno a radsi se vylezet. Posilam pozitivni energii z chladnych Cech!

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi moc líto, opravdu doufám, že je to jen nějaká viróza a bude ti brzy lépe. Nestálo by mimochom za to zajít na pohotovost? To by mělo pojištění hradit, ne? Říkám si, zda by nebylo lepší dostat třeba antibiotika a dva dny proležet, než se s tím trápit sama a déle :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím jak bych jim vysvětlila co mi je. Ale už je to fakt lepší. Mě nemoci probíhají rychle a intenzivně

      Vymazat
    2. To je moc dobře! :) Ale kdyby se ti náhodou přitížilo nebo stalo ještě něco, určitě prosímtě vyhledej nemocnici a zkus domluvu základní angličtinou v kombinaci ruce + nohy, určitě by se podařilo :)

      Vymazat
  3. :( přeju hodně sil a ať to brzy přejde!

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že to bude v pohodě, nenechej si nemocí pokazit dovolenou, ukaž jí fuckáče :D
    Ta pohotovost by nemusela být špatný nápad.

    OdpovědětVymazat