čtvrtek 18. února 2016

Etude House: Surprise Concealer Kit

Znáte to, občas člověk chce něco vyzkoušet a parádně se sekne v odstínu. Zpětně na danou věc kouká a není mu jasné jak si tohle sakra moh koupit. Upřímně nechápu jak jsem si mohla koupit tenhle korektor v odstínu 02. Možná proto, že jednička vypadala ještě tmavší (kde je v tom logika netuším).


Obal je tradičně hezký a roztomilý jak to u Etude House bývá. Určitě musím pochválit otvírání, panty jsou dostatečně pevné aby krabičku udrželi zavřenou a náhodou se vám neotevřela v kabelce, ale zároveň se příjemně lehce otvírá. Zrcátko je sice milý detail, ale je totálně na hovno, protože je trochu deformované a vlastně i moc malé. Jako kdyby člověk měl nouzi, tak to s nim zvládne, ale normálně ho nikdy nepoužijete.


Tenhle odstíny by měl potlačovat/zesvětlovat kruhy pod očima. Bohužel na moje kruhy funguje máloco a ani Etude House: Surprise Concealer Kit na to nestačil. Navíc díky tomu jak byl tmavý, jsem ho mohla používat jen když jsem byla opálená. Pro asiatky nebo lidi s tmavší pokožkou to může být fajn, pro běloby jako já to není. Na další fotce můžete vidět, že na ruce sice vypadá korektor světle až neviditelně, ale na obličeji tomu tak už není.


Další věc, která mi na korektoru vadila bylo, že fakt leze do vrásek. Pokud si ho člověk dal kamkoliv jinam než pod oči, tak v pohodě. Ale jakmile byl pod očima, tak zalezl do vrásek a to vážně nevypadá hezky když máte tak hluboké vrásky okolo očí jako mám já. Ano byl příjemně krémový, dobře se roztíral, ale prostě zalézal.

Opět se projevuje moje teorie, že Etude House má dvě kategorie výrobků. Buď totálně awesome nebo totálně na nic. Hádejte kam asi řadím tenhle korektor :-). Kdyby chtěl někdo být masochista, tak na ebay ho seženete od 150kč. Je možné, že někomu bez vrásek a bez mastné pleti bude sedět mnohem lépe. Mě bohužel ne.

2 komentáře:

  1. Ano, to znám. Mám doma několik make upů, které jsou světlé/tmavé....a nechápu :-)

    Na blogu mám GA.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám obě verze a taky mi to vráskování vadí, jinak barvy mi celkem sedí a krytí taky ujde, ale už se poohlížím po jiném, až tenhle dojde... Navíc se mi jedna z krabiček rozbila, a pořád se to tím pádem někde matlá. :/

    OdpovědětVymazat