pondělí 18. ledna 2016

The Face Shop: Character mask - Tiger

Ano i já jsem podlehla trendu zvířátkových plátýnkových masek. Ano i mě to přijde na jednu stranu ještě děsivější než samotná plátýnková maska. Ale tak co by to bylo za život bez legrace, dělání ze sebe veřejně debila a strašení lidí okolo s tím, že teď jsem tygr.


Maska by měla obsahovat kyselinu hyaluronovou a kolagen. Píšou na ní, že je vhodnější spíš na suchou pleť, ale je zima a i když je moje pleť obvykle dost mastná, tak v zimě polevuje a schne. Snažím se o ní tedy starat jak nejlíp můžu a klidně jí dopřeju i takovouhle masku.

Dál se na masce píše, že obsahuje ještě minerální olej, sulfát, mastek a polyacrylamid (což fakt nevim co je). Použití masky je jako obvykle, nanést na čistou pokožku, nechat 10-15 min působit, sundat a pokud na obličeji zbyla nějaká vlhkost, tak jí vmasírovat do pokožky.


Maska je na obličeji fakt creepy, ale musí se jí přiznat docela funkčí efekt. Neměla jsem sice pocit nějak extra bohatého vyživení pleti nebo tak něco, ale rozhodně mi přišla pleť na pohled projasněná, naducaná a taky docela mastná. Když jsem si obličej detailně prošahávala, tak ta mastnota trochu ustoupila, ale stejně jsem na sobě pořád měla něco jako lehký mastný a lepivý povlak po zbytek dne.

Já vím, zní to nic moc. Jenže ono když se v zimě cítíte jako seschlá švestka a najednou máte na obličeji takovýhle povlak, tak je to vlastně fajn. Naštěstí jsem si masku dělala v neděli, takže jsem se nemalovala a nikam nemusela a mohla jsem si tam zmiňovaný povlak nechat tak dlouho jak jsem jen chtěla.

Pokud máte suchou pleť nebo pocit, že chcete masku zkusit, tak směle do toho. Seženete na ebay za cca 74 Kč.

5 komentářů:

  1. Týýýjo, tak v kombinaci s těmi zelenými vlasy to vypadá fakt fakt fakt creepy :D.
    hmmm musím omrknout jiná případná zvířátka
    Tahle maska ani nevypadá, že by byla tak velká jako ty "normální" a hezky je na tobě přilepená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu mi přečnívala na bradě, ale jinak máš pravdu. Fakt seděla skvěle

      Vymazat
  2. To vypadá hustě :D :D Vidím tohle poprvé, nesmím se nechat zlákat.... :D ale vypadá to vážně dobře! Ještě ke všemu za ty peníze... :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznávám, že už nějak tyhle kosmetické trendy nesleduju, a že se podobné masky dělají jsem netušila. Vypadá to opravdu děsivě! Hustě, ale děsivě :D (A cool vlasy! :3)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele třeba Missha dělá masku co svítí ve tmě. Dokonce myslím, že jsem o ní nedávno zahlédla zmínku i na českém Missha fb. To musí být teprve děsivý.

      Vymazat