neděle 31. ledna 2016

Naprosto zbytečný post o diáři

Kdysi jsem si řekla, že nebudu psát naprosto zbytečné a nezajímavé posty. No názor se člověku sem tam může změnit a třeba si to jednou přečte někdo kdo se inspiruje nebo si aspoň řekne: "Ježiš to je hrozný, to zvládnu taky a udělám si to hezčí. Proč o takový kravině vůbec někdo píše".

Takže tímto vám představuji můj každoroční relax krátce po novém roce. Tramtadadá....výroba diáře! Hm jasně, je to debilní já vim. Jenže já jsem hlava děravá, já diář prostě potřebuju, i když do něj koukám málokdy. No každopádně tady máte naprosto tupý návod na krásný diář.


1) kupte ten nejobyčejnější diář. Jo je to ten úzkej v hnusných černých plastových deskách co stojí 30Kč. Pokud chcete hezčí nebo jiný rozměr, směle do toho. V metru u stánků jsou taky levný nebo v papírnictvích po novém roce bývají na diáře slevy.

2) sundejte z něj ty hnusný desky

3) pokud vám tam vadí přebytečný stránky (např. kalendář na další 3 roky nebo prázdné listy), tak je uřízněte nebo slepte k sobě ať nezavazí

4) sežeňte si samolepky, barevný izolepy nebo jakýkoliv hezký obal od čehokoliv co se vám líbí. Ano třeba i od oblíbené čokolády nebo od drahé rtěnky, kterou máte tak rádi. Prostě cokoliv co vás potěší či vyvolá nějaké vzpomínky, když se na to podíváte


5) lepte, zdobte, hrajte si. Pokud se bojíte, klidně si to zkuste předem naaranžovat

6) pokud máte po ruce nějakou hezkou mašličku ještě z Vánoc, využijte jí jako záložku a vlepte ji do diáře ať si můžete zakládat kde jste skončili. Mě dost štve když musím listovat a hledat příslušný týden. Se záložkou je to hračka.


7) pokud se bojíte, že se vám Váš vrcholný umělecký výkon ošoupe, prostě ho přelepte průhlednou izolepou

8) vyzdobte i vnitřek. Třeba den kdy máte narozeniny nebo si nakreslete malý dáreček k 24. prosinci. Tyhle vnitřní zdobení, mi zvedají náladu a dodávají spoustu optimismu kdykoliv se na ně podívám

Doufám, že příští rok budete zuřivě zdobit vlastní diáře a užijete si to stejně jako já.

2 komentáře:

  1. Mě ta výroba láka, fakt že jo, protože je to děsně kjůt :3 Ale pak si vzpomenu, že bych ten diář musela všude tahat a že v něm nemůžu kliknout na "Postpone to tomorrow" jako v Todoistu... a je rozhodnuto, že zůstanu u elektronických plánovačů :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teda většinou hezký diár už koupím (loni Choo Choo kočky z Koreje, letos Paul and Joe z Maquila časopisu), ale potom uvnitř lepím samolepky stejně. =D

    OdpovědětVymazat