sobota 14. listopadu 2015

Nivea - Q10 plus - perlové sérum proti vráskám

Chtěla jsem vám o něčem napsat a pak jsem zapomněla o čem. Včera večer při odličování a následném mazání mi to došlo. Pořád jsem nenapsala o svém séru od Nivea. Kupovala jsem ho už před nějakou dobou. Vlastně asi když se objevilo v drogériích. Měli na něj tenkrát tuším i slevu 50%, což už byla hodně fér cena. Normálně totiž stojí okolo 350kč.

Vlastně jsem si ho pořídila ze dvou důvodů. Jednak se mi líbila myšlenka, že je obsah lahvičky tvořen spoustou malých perliček a jednak mam prostě ráda Niveu. Možná by se našel i třetí důvod a to ten, že už je mi třicet a musím o sebe teda začít nějak víc pečovat aby ze mě za pár let nebyla vrásčitá babka.....i když stařenka Oggová je můj vzor už léta.



Zpracování krabičky je pěkné, naznačí vám co je uvnitř, ale drží si to Nivea design. Nicméně je to pořád jen krabička, takže tady se dlouho rozplývat nebudu. Po vybalení už je to lepší. Sérum je v rozumném pumpičkovém flakonku a dobře padne do ruky. Zároveň není nijak těžké, je bytelné, plastové a myslím, že maximálně vhodné i s sebou na cesty. Takový obaly já ráda, kéž by tak dělali i krémy.


Z boku je v jednom místě přerušená etiketa, takže člověk vidí kolik toho ještě zbývá, což je fajn. Vytlačování je postupné odzdola, takže ani kousek séra nepřijde nazmar. Navíc každá z těch kuliček praskne až ve chvíli kdy jí pumpujete ven, takže maximální čerstvost zaručena.

No a teď k vlastnostem. Mažu se už víc jak měsíc a vlastně nic moc nepozoruju, což je škoda. Na stránkách slibují vyhlazení pleti, redukci vrásek, jednotný a mladší vzhled. Já mám vrásky hlavně okolo očí a ty už fakt nic nezachrání, zbytek pleti je pěkný, bez vrásek či nějakých větších neplech. Sjednocení si moc neumím vyložit jak myslí, okolo rtů mám pleť žlutou a tváře mám růžové, to taky sérum nezachrání. Ale přes všechno tohle si myslím, že si ho stejně znovu koupím. Ptáte se proč? Je mi totiž strašně příjemné při nanášení. Skoro mám pocit jako by každý můj pór volal "Díky Dášenko, přesně tohle jsem potřeboval a teď toho sem kydni ještě trochu víc". Vsakuje se rychle, nijak nelepí a je to tak trochu takový můj splněný sérový sen co se týče konzistence.

Dost zvláštní a pro někoho možná odrazující může být parfemace. Nevím jak ostatním uživatelkám, ale mě ze začátku sérum dost silně vonělo. Připomínalo mi to to jak voní moji dva kamarádi a věřte mi, fakt si nechcete mazat na obličej něco co voní jako váš kámoš. Naštěstí časem se vůně trochu pozměnila.......a pak se zas vrátila a zas změnila. Pojala jsem podezření, že snad mám perličky z různých várek a proto jinak voní když se mažu jeden den a jinak druhý den.


Takže pokud už vám není dvacet a přemýšlíte o nějaké péči, tak určitě zkuste Nivea Q10 plus perlové sérum. Nedostanete zázrak na stříbrném podnose, ale pokud si počkáte a koupíte ho v akci, dostanete fér cenu za 40ml séra. Taky dostanete něco, co se vaší pleti bude líbit a možná se vám jednou i odmění.

1 komentář: