úterý 6. října 2015

BC Bione: Vlasová voda - Regenerační & keratin

Tím, že si vlasy často barvím a sem tam i odbarvuji, je třeba se o ně starat. Takže jim dopřávám samé drahé dobroty, ale sem tam zkusím i něco levného a světe div se, zrovna u tohodle mám pocit, že to funguje.


Tuhle vlasovou vodu jsem koupila v Pemi drogerii na Palmovce. Rozhodně doporučuju Pemi drogerii navštívit. Je to trochu návrat v čase, ale stojí to za to. Sortiment je odlišný od toho co člověk vidí v déemkách a rosmanech. Mají tam třeba Ziaju, stíny E-style nebo právě Bione kosmetiku. Vodička mě stála závratných 33kč a je jí 220ml. Člověka napadá, že za tyhle prachy to snad ani nemůže fungovat.

Vodička se aplikuje na pokožku hlavy a pak si hlavinku musíte trochu masírovat. Pokud vám to náhodou kápne do oka, pálí to jak svině a věřte mi, že nemusíte číst žádný návod s popisem "okamžitě vypláchněte", bude to přesně to první co uděláte. Narvat obličej pod kohoutek a pustit vodu bude asi tak jediná myšlenka. Takže opatrně.

Jistě vás teda zajímá jak moc se mi zlepšily vlasy. No ono to první měsíc moc vidět nebylo. A vlastně ani teď když už mám druhé balení to na první pohled asi nikdo nepozná. Ale já mám pocit, že mi roste víc vlasů a jsou takové pevnější a asi se i méně třepí. Deklarovaný vyšší lesk a objem co slibují na lahvičce nepozoruji.

Složení: aqua, alcohol denat, hydrolyzed keratin, lactic acid, parfum, phenoxyethanol, panthenol, cetrimonium chloride.

Žádné komentáře:

Okomentovat