čtvrtek 10. září 2015

TonyMoly: Petite Bunny Gloss Bar

Králíčkový balzám na rty od TonyMoly určitě všichni znáte. Je neskutečně proflákej. Je dokonce tak děsně profláklej, že ho používá i můj muž. A ačkoliv mu od začátku co ho má, říkám, že po něm budu chtít recenzi, tak se k ní vlastně nikdy nedokopal. Tak mi nezbývá než si jí napsat sama.

Králíčky máme dva. Já mám variantu Peach a on Grape. Oba jsou samozřejmě strašlivě roztomilý a trošku neskladní díky délce. Normální balzám měří okolo nějakých 6cm, takže se vejde do nějaké malé taštičky v kabelce nebo do kapsy u kalhot, ale králíček má skoro 11cm. To už je trochu problém dát do kapsy. Pokud máte batoh se spoustou místa, tak vám problém délky samozřejmě odpadá.

Nejprve zmíním svého Peach králíčka. Je to vlastně naprosto normální balzám na rty jen s bonusem, že vám to trochu obarví rty. Nic výrazného, jen takový decentní nádech do růžova. V klidu použitelné třeba i pro malé holčičky místo rtěnky. Je to ošidí a matky budou spokojený, že svý smrady nekazej nějakýma fuj malovátkama.

Hydratační schopnost balzámu je spíš průměrná. V zimě vás to fakt nezachrání. Ale pokud se rty nemáte problémy a chcete to spíš tak na každodenní použití místo rtěnky, tak je to naprosto v pohodě. Na poškozených rtech s kousky tvrdší kůže se bude zachytávat větší vrstva barevného balzámu a nebude to vypadat hezky, takže doporučuju spíš pro rty v rozumné kondici jako barvící a pečující alternativu. Fotky jsou trochu tmavší a do modra, protože zrovna nespolupracovalo slunko, ale na demonstraci sladkosti snad stačí.

 


Málem bych zapoměla na nejlepší věc, balzám fakt krásně voní. Opravdu tam cítíte tu broskev. Když máte nenechavý jazyk a oblíznete se, tak si na troše chemických broskví taky pochutnáte.

Manželův králíček s příchutí hroznového vína, je chuťově i vůní taky skvělý. Vlastnosti má prakticky stejné. Od mého se liší trošku zabarvením a hlavně výrazem. Můj králík se usmívá, Františkův králík má pockerface. Ostatně když kouknete na ebay, uvidíte, že všichni králíci se liší trochu barvou, ale hlavně těma cute ksichtíkama.


Největší rozdíl mezi těmahle dvěma králíkama, je asi ten, že můj neobsahuje třpytky. Takže já chodím s jemně růžovou pusou a vedle mě jde dvoumetrový muž celý v černém, tvářící se drsně s pusou decentně fialovou a se spoustou třpytek. Miluju ho a i když nemám ráda třpytky, tak mu stejně dám pusu, ochutnávám hroznovou příchuť a zbytek dne si z obličeje sundavám třpytky.

TonyMoly: Petite Bunny Gloss Bar seženete bez problémů na ebay od nějakých 115kč. Já vím za balzám na rty kde jsou jen 2g náplně je to fakt dost, ale řekněte netvrďte mi, že vám každodenní pohled do králičího ksichtíku nezvedne náladu.

1 komentář:

  1. Přiznávám, že ta část s popisem tvého muže mě rozesmála nahlas :D

    OdpovědětVymazat