pátek 25. září 2015

Rimmel: Waterproof Wonderfull Mascara

To jsem zas něco koupila. Všichni se přes léto rozplývali nad okurkovou variantou téhle řasenky, jenže mě neuchvátila. Pravděpodobně by mě při dlouhodobém používání ta vůně štvala. Tak jsem se rozhodla si pořídit voděodolnou variantu obsahující arganový olej.


Promokecy říkají:

Voděodolná řasenka s arganovým olejem z Maroka. Vyhladí a zvýrazní řasy, dodá jim úžasný objem a to bez sebemenšího slepení. Řasy jsou měkké a pružné, bez pocitu zatížení. Nový ultra pružný kartáček zachytí a pokryje každou řasu, oddělí je od kořínků až ke konečkům.

Souhlasím s tím, že kartáček řasy vážně skvěle pročesává. Jenže to je tak to jediný z toho popisku s čím můžu souhlasit. O nějakých extra zvýrazněných řasách nebo nedejbože úžasném objemu fakticky nemůže být řeč. Při nejlepší vůli dostanete z řasenky něco jako "tohle jsou moje řasy, ale lepší".


Nejvíc mě na řasence rozčiluje doba jejího zasychání. Obvykle opravdu nemám čas čekat 10 minut než mi uschnou řasy a do té doby s nima nehýbat. Při zasychání sem tam nějaký kousek řasenky odpadne pod oko nebo se mi obtiskne na víčko, kde mám namalovaný stíny a musím tu hnusnou černou tečku opatrně odstraňovat tak, abych si nesundala i stíny. Fakt radost tohleto.

Když už konečně zaschne, stává se řasenka vcelku voděodolnou. Dokonce i při odličování se člověk musí malinko snažit než jí sundá. Tak aspoň, že v tomhle bodě nekecali.

Samotný kartáček je na vrchní řasy opravdu příjemný a pracuje se s ním dobře. A ačkoliv jsem nikdy nebyla fanda plastových štětin, tak vrchní řasy prostě dokáže dokonale pročísnout a neslepit. U spodních řas je to poněkud průšvih. Člověk si musí dávat pozor na to aby černě neorámoval i zbytek oka a ne jen řasy, jak jsou štětiny kartáčku dlouhé. Škoda, že výrobce nenapadlo udělat dvě délky štětin.

Na internetech seženete Rimmel: Waterproof Wonderfull Mascaru zhruba od 150kč, v drogériích tak kolem 200kč. Věřte mi, že za ty prachy nestojí. Raději si je schovejte na něco lepšího, protože nervovat se s něčím co ne a ne zaschnout, prostě nemá cenu.

1 komentář:

  1. A to by člověk řekl, že na takové řasence není pomalu co zprasit :-O Ale dobré vědět, že i takovéhle kousky existují, abych se jim mohla příště vyhnout, zrovna tenhle druh zboží nakupuji dost náhodně :)

    OdpovědětVymazat