pondělí 7. září 2015

Kosé: Softymo - Deep Cleansing Oil

Došel mi odličovací olej, tak je asi čas o něm něco napsat. Musím teda přiznat, že vydržel fakticky dlouho. Je to moje třetí lahev odličovacího oleje a přiznávám, že jsem si na to zvykla a už si neumím představit že bych ho nepoužívala. Dělá věci jednodušší. Prostě si vymáčknete olej do dlaně, rozpatláte po obličeji a cokoliv tam je, tam sice bude pořád, ale v dost rozmazaný podobě, kterou pak není problém opláchnout.


Většinou mi stačilo pumpnout dvakrát, pokud jsem měla fakt vrstvu líčení, tak občas i třikrát. A stejně mi těch 230ml oleje vydrželo víc jak půl roku. Vlastně jediná věc s kterou měl olej problém je řasenka Curl Fix od Etude House, ale to se vlastně nedá ani počítat protože tu mrchu se nedaří sundat ničím. Vůně oleje je neutrální, vlastně o něm čichově skoro ani nevíte.

Cenově to s olejem (když si vezmu jak dlouho vydrží) vůbec není zlé. Na ebay se dá splašit od 280kč a pokud by vám stačil jen refill, tak to bude ještě o kousek levnější. Občas mě mrzí že u nás vídám refilly tak akorát na mýdla. Vůbec by mi nevadilo kdyby třeba dražší šampony měli hezké lahve a prodávali se do nich náplně. Znáte to, člověk se občas tak zasní...

Jo a teď co mi na oleji vadilo. Vlastně jen jediná věc, pumpička. Sice v poslední době mám ráda pumpičková provedení téměř u čehokoliv, ale tahle pumpička je dost dementní svým tvarem a silou stříknutí. Občas se mi stalo, že olej neskončil v mé dlani, ale po půlce koupelny.

To je pro dnešek všechno. Olej vám můžu jen a jen doporučit pokud jste ochotni přimhouřit oko nad pumpičkou a naučit se s ní zacházet velmi opatrně. Jo a když si rozkliknete fotku, tak si všimněte, že na lahvičce je nápis v Braillově písmu. Líbí se mi, že v Japonsku výrobci myslí i na slepé spoluobčany.

3 komentáře:

  1. To braillovo pismo je fakt jednoduchy a skvely napad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co vim tak u nás je třeba na lécích. Na kosmetice jsem ho nezaznamenala, ale taky si myslím, že to je skvělý nápad. Výrobce to nestojí o moc víc a i slepci si konečně můžou být jistí jestli si na sebe plácají mýdlo nebo se pokouší umýt kondicionérem.

      Vymazat
  2. tak o tejto znacke som ešte nepocula :)

    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat