čtvrtek 30. července 2015

SkinFood: Royal Honey Eye Cream

V Harajuku je krámek Skinfood (a Etude House a Missha), bohužel nemají komplet sortiment a občas je těžké si vybrat. Zkusila jsem krém na oči s hezkým obalem slibujícím medík a protivráskový efekt.


Po pár měsících používání, musím konstatovat, že to na mě nemá sebemenší efekt. Možná je to nějak záhadně uzpůsobené na potřeby asijské pleti, ale já vám nevím. Čekala jsem, že to bude hezky medově vonět, pěkně si to rozetřu po očičkách a budu hezká a bez vrásek. Nevonělo to a vrásky mám.

Nevýhoda nakupování v japonsku je ta, že vám korejské promokecy na zadní straně výrobku, přelepí těma japonskýma. Takže to vypadá následovně a luštěte si to jak chcete. Naštestí se etiketa dala odlepit a přečetla jsem si jak skvělý a výživný krém se mi dostal do ruky.


Návod mi napověděl, že po použití toneru mám krém aplikovat kolem očí a jemně vklepat. Upřímně nesnáším vklepávání krému. Já vím, všichni straší, že normálním vtíráním si člověk vytahává kůži, jenže mě prostě vklepávání vadí a tak si raději tahám kůži. Toner nepoužívám, takže jsem děsnej rebel a dělám všechno špatně. Možná to je ten důvod proč na mě krém nemá sebemenší účinek.

Další důvod by mohlo být i to, že co večer nanesu, to ráno smývám. Mě se to prostě odmítá vsáknout. Ať na sebe namažu jakékoliv množství, ráno tam furt je v nezměněném stavu. A vrásky okolo očí přibývají.

Krém se samozřejmě dá sehnat i na ebay, stojí tam cca 330kč. V tubě, kterou mimochodem považuji za praktickou pokud cestujete, ale nepraktickou pokud vám krém dochází a chcete z tuby něco dostat. V tubě najdete 30ml výrobku, což za ty peníze to není zlé....kdyby to na mě fungovalo sakra.

Takže je mi líto, ale tenhle produkt vám fakt doporučit nemůžu. Je to pro mě velké zklamání. Vypadal tak pěkně a balení bylo taky hezké. Škoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat