čtvrtek 16. července 2015

SkinFood: Peach Sake Pore BB Cream

Je to smutný, ale jsem dement. Jenom dement si totiž může se světlou kůží koupit něco co má odstín číslo 2. Patrně jsem měla nějaké nakupovací zatmění nebo za to můžou erupce na slunci. Fakt nevím, ale jedno bylo jasný už od prvního vymáčknutí z tuby. Tohle prostě nemůžu nosit jen tak na obličeji.


Slovíčko Peach to nemá v názvu bezdůvodně. Je to oranžový jako prase. Vlastně oranžovohnědý. Ve chvíli, kdy bych se válela měsíc u moře, by to asi použitelné bylo, jinak ne. Ale nebyla bych to já abych si neporadila. Po pár marných pokusech s tímhle BB na tváři, jsem se naučila ho rozumně rozředit aby bylo použitelné.

Jenže to by byla prd recenze kdybych vám tu vyprávěla jak se to chová naředěné něčím jiným. Takže jsem párkrát trpěla a vypadala oranžově (i když opálení v Řecku trochu pomohlo) a zhruba dokážu shrnout, jak na mě Peach Sake působí.

Začněme normálně obalem. ten je pěkný, bez zbytečných hloupostí. Líbí se mi papírové víčko, které se vlastně tváří trochu dřevěně. Je do ruky strašně příjemné a hlavně drží, takže se člověk nemusí bát to mít jen tak v kabelce. Design je klasicky SkinFoodí a nedělá ostudu. Balení má praktickou pumpičku, která dávkuje přesně tak jak je potřeba, ani málo, ani moc. Balení má obsah 30ml a SPF 20.

Problém nastává s tím jak se BB cream chová na obličeji. Pominu-li ten příliš tmavý odstín, nemůžu rozhodně pominout, že BB dělá mapy. Ať jsem ho nanášela jakkoliv, prostě mi dělal mapy a strávila jsem s ním 3x tolik času co normálně, jen abych dosáhla nějak použitelného rozetření.

Ano je pravda, že kryje celkem rozumně, ono taky s tou barvou kterou oproti mě, má to asi ani moc jinak nejde, ale dost se mi otírá a kdybych chtěla vypadat použitelně, musela bych ho po půl dni opravovat.

Cena na ebay se pohoybuje okolo 150kč a má upřimná rada zní: "Vykašlete se na to a našetřete na něco použitelného." Kupte si třeba BB od Holika Holika. Taky ho je 30ml, je použitelnější a dokonce vyjde levněji.

2 komentáře:

  1. A tak nevím, jestli ti u "pech" vypadl o "a" a nebo to myslíš jako dobrý vtip. Protože mě to celou dobu napadalo..."to je ale pech".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadlo mi, a to si po sobě článek obvykle čtu tak 2x. No je vidět, že jsem se soustředila spíš na to se momentálně neusmrkat k smrti. Po příjezdu z conu jsem zase nemocná a potácím se mezi natékajícím krkem, bolestí, vykašláváním a rýmou.

      Vymazat