středa 1. července 2015

Sana: Pore Putty BB Cream

Další z nákupů v nějakém šíleném pobolouznění. Prostě jsem to ještě nikdy neměla, tak proč si ho nekoupit a nezkusit. Asi proto, že když u toho neni tester, tak to na mě bude pravděpodobně stejně tmavý. Odstín je na mě tak tmavý a do žluta, že jsem ho nejprve míchala s jedním totálně bílým CC a pak začla samotný BB cream používat až když jsem po 14ti dnech spalování u moře dostatečně zhnědila.

Rozhodně na něm musím pochválit krycí schopnost. Je to o chlup lepší než u jiných BB creamů se kterými jsem se setkala. Jenže to je tak všechno co na něm můžu pochválit. V předchozím odstavci už jsem řekla, že je teda dost tmavý a v následujícím mu ještě pohaním výdrž.


On sice ze začátku vypadá že dělá krásnou a sjednocenou pleť, jenže ta vám vydrží akorát tak doma před zrcadlem. Možná pokud jste osoba s extra suchou pletí, dobře si jí před tím nakrémujete něčím lehkým a snadno se vsakujícím a nebudete si absolutně šahat na obličej, potom fakt budete krásná.

A teď jak to mám já. Ráno nanesu, říkám si: "Jé to vypadá hezky". Lehce zapudruju, vysmrkám se, zjistim, že z nosu mám půlku BB dole. Doplním a pokouším se co nejdéle nesmrkat. Po zhruba 3h se lesknu a mám BB slité do pórů a napůl slezlé z nosu. Ještě okolo brady mi to dělá trochu neplechu. Tváře a čelo jsou jen mastné, ale tam to nikam moc nezalézá, neotírá se, nemapuje. Jenže zrovna na tom nose je to extra nápadné. Zvlášť když zbytek obličeje mám hezky sjednocený a najednou mi z toho všeho vystupuje zarudlý nos se žlutýma ďubkama v pórech. Snad nic mi ještě na nose nedělalo až takovéhle slévací a zalejzací problémy.


Cena na ebay se pohybuje okolo 360kč. Jako fakt znám levnější BB, které člověku poslouží lépe. Třeba některé Holika Holika Petit BB. Ty stojí okolo 120kč a možná nekryjí tak pěkně a nedělají na těch prvních pět minut tak hezkou pleť, ale zbytek vlastností mají rozhodně lepší nebo srovnatelný. Jiný odstíny nějak nejsou a grammáž to má 30g což se dá, ale furt znám lepší poměry.

Doufám, že dnešní recenzí jsem vám ušetřila nervy a peníze a budete si tak moc pořídit něco lepšího. Já tohle BB asi dojedu, ale pak už ho nechci ani vidět. Možná by mělo šanci přes zimu kdy se méně mastím, ale pořád by to neřešilo otírání a čnějící červený nos.

1 komentář:

  1. To je docela vtipný, že zalejzá do pórů, vzhledem k tomu jménu. =D Přídávám na seznam "co nekupovat".

    OdpovědětVymazat