pondělí 13. července 2015

Canmake: Gokubuto mascara

Konečně zas jednou normálně velká řasenka. Halelůja! Vejde se do dlaně, vydrží dlouho a vlastnostma je taky fajn. Kéž by existovalo víc takových řasenek.

Pořád to spadá do kategorie "Přivezla jsem si z Japonska". Nijak jsem nad ní nepřemýšlela, hodila jí do košíku. Byla malá a byla růžová, to mi stačilo. Když se tak koukám na ebay na cenu, tak by mě asi normálně nenapadlo si jí koupit. Blíží se to k 300kč a to už bych asi hodně koukala na recenze jestli je dobrá a jestli mi za to stojí.


Zlatý nápis na ní vydrží jen krátce, hned se odrbe, takže pak ani nevíte co to máte za růžovou trubku. Ale zas tak hezký není, takže žádná škoda....i když za 300kč by člověk už něco čekal. Důležitější jsou vlastnosti. K těm se hned dostaneme.

Rozhodně dělá krásné řasy. Poměrně přirozené pokud člověk řasenkou jednou nebo dvakrát přejede po řasách. Pokud se snažíte vrstvit, taky to jde, ale megavolume nebo extra dlouhé řasy neuděláte. Pořád se tu bude tvářit spíš přirozeněji. Super je, že řasy neslepuje. Fakticky jsem snad neměla nic co by dělalo takhle přirozený a přitom pěkný řasy s kterýma bych byla spokojená.

Další bonus je, že neopadává, nedrolí a ani se nijak nerozmazává. Párkrát jsem v ní spala a ráno jsem pořád vypadala krásně, žádné kruhy pod očima nebo drobky. Je voděodolná, ale odličuje se bez problémů.


Kartáček je příjemný, jen tím jak je řasenka malá, si to chce zvyknout. Tyčka na které je, je vážně pidi a musíte si dávat pozor aby jste si nepatlali řasenku někam na tvář místo na oko. Tvarově mi na řasy vyhovoval, lepší už byla jen Missha.

Celkově hodnotím řasenku jako hodně povedenou a kdyby se vyskytovala u nás, ideálně za cenu do 200kč, šla bych do ní znovu. Takhle si jí odpustím a vyzkouším něco dalšího.

Žádné komentáře:

Okomentovat