pondělí 8. června 2015

Primark čistící ubrousky na obličej

Čistě ze zvědavosti jsem si v Primarku v Drážďanech pořídila odličovací ubrousky. Mají různé druhy a já si zvolila ty pro citlivou pokožku. Konec konců proč to nezkusit když cena za dvě balení je euro a půl.


V jednom balení naleznete 25 rozumně velkých ubrousků s kterými by se dal v pohodě odlíčit celý obličej nebýt toho, že vlastně skoro neodličují. Jako něco málo odlíčí. Třeba makeup z tváře tak nějak zvládli sundat. Rtěnku s trochou trpělivosti taky (i když to už člověk trochu tlačil a ubrousek pak nevypadal schopný další akce). Ale na oční stíny s primerem nebo nedej bože řasenku, to fakt nemá.

Jako jo opravdu jsem to zkoušela. Byla jsem trpělivá a snažila se, ale jako nejlepší metoda se ukázala metoda síly. Prostě to drbat. Ubrousek se na několika místech protrhl a pak se mi povedlo větší část stínů i sundat. Řasenka se z části odrobila a část jí pořád byla na řasách. Po brutálním drbání mě boleli oči. Takže jsem pochopila, že tyhle ubrousky jsou prostě na hovno a ani při nejlepší vůli to samotné nezvládnou.

Dobrá zpráva je, že zbytek můžu normálně dopoužívat jako vatové tamponky. Prostě na ně naleju micelární vodu a bez problémů se odlíčím. Varianta č. 2 je, že si po obličeji rozmažu olej a pak to všechno setřu ubrouskem.


Teoreticky můžu aspoň poděkovat, že mi nevadí složení ubrousků. Žádné pálení v očích nebo opuchání či podráždění kůže. Kdyby ubrousky odličovali, tak si je za ty prachy klidně zas koupím, jenže to nedělají.

Tohle je druhé Primárkové kosmetické zklamání. Předtím jsem zkoušela houbičku na makeup a taky to byla dost tragédie. Fakticky je mi záhadou kdo tam tyhle věci může pravidelně nakupovat.

2 komentáře:

  1. Zrovna dneska jsem ještě četla recenzi na odličovací ubrousky od Biodermy (http://www.lekarna.cz/bioderma-abcderm-ubrousky-60ks/) a autorka na ně pěla jenom chválu :) je fakt, že cenově už tak výhodné nejsou, ale já zvažuji, že si jedno balení pořídím na dovolenou. Předtím jsem měla nějaké levné tuším z DM a taky moc užitku neudělaly, tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobré vědět, že za nic nestojí, i když je to škoda. :/

    OdpovědětVymazat