pátek 27. března 2015

Innisfree: Olive Real Cleansing Care Kit aneb odličování na cesty

Jelikož letos se chystám trochu víc cestovat, nelenila jsem a vybavila se miniaturkami na odličování. První společnou cestu za sebou už máme a tak vám můžu prozradit jestli se vyplatí do téhle sady vrazit prachy nebo ne.


Nejdřív bych vám měla povyprávět proč jsem si zvolila něco v takovéhle ošklivé krabičce. Totálně to není můj styl, ale trochu se mi kazila pleť a tak mě v nákupním rozpoložení nenapadlo nic lepšího než zkusit značku, která se prezentuje trochu zeleněji než ostatní (no dobře je asi spíš eco friendly ale to je jedno, stejně jsem jí chtěla zkusit).

Krabička v které sada dorazila, byla opravdu jednoduchá a tvářila se tak recyklovaně, že jsem si skoro začala nadávat co jsem to zas koupila. Ale tak stálo to zhruba 100kč a to zas není taková pálka. Krabička obsahuje 25ml odličovacího oleje, 30ml čistící pěny a odličovací ubrousky kterých je v balíčku 10ks. Všechno samozřejmě olivové jak je psáno na krabičce.


Začneme od toho nejhoršího. Ubrousky. Oni nejsou špatné, utřou stíny, po chvíli drbání dají i linky, ale řasenka už je nad jejich síly. To všechno bych snad i skousla, ale že se nedají znovu zalepit a lepík nedrží tam kde má a ty ubrousky vysychají, to mě teda sere hodně.

Olejíček je fajn, sundá při troše mnutí cokoliv. Bohužel docela dost ubývá. Vinu spatřuji v dávkování, respektive v jeho absenci. Máte prostě tu lahvičku, odšroubujete víčko a tam je jen velká díra, kterou to lijete ven v nezřízeném množství. Na druhou stranu zas se díky tomu dá lahvička pohodlně doplnit nějakým jiným olejem, který se vám válí doma.

Pěna pak krásně dočistí co zbylo po olejíčku nebo se dá použít klidně i samostatně, akorát to chce víc trpělivosti a pečlivosti. Jen po ní mám pocit vysušené pleti, což je asi nějaká moje specifická divnost protože nevím jak by mě mohlo něco s olivovým olejem vysušovat.

Nepříjemnou částí celé sady je pro mě parfemace. Obecně nejsem nijak velký fanoušek olivové vůně. Mám ráda černé i zelené olivy, olivový olej do salátu je super věc, dokonce i na vlasy jsem ho zkoušela jednu dobu, ale na tu vůni si asi nikdy nezvyknu. Ano jsem blbá když si koupím něco olivového a pak mi vadí, že to voní po olivách.

Takže sečteno podtrženo sada to není vyloženě špatná, ale ani to není můj šálek kávy. Příště si vyberu  raději něco jiného. Případně v rámci úspor refillnu olej a bude-li po ruce stříkačka, tak klidně i pěnu. Ať žije sockoidní travel kit!

2 komentáře:

  1. ROFL, sockoidní travel kit mě dostal. Škoda že ten kit není nic moc, vypadá to prakticky. Já mám Innisfree ráda a hodně z mých kolegyň považuje Innisfree za nejlepší značku v téhle cenové kategorii. Ale občas mají v nabídce fakt naprostou hrůzu. Takže krom tohohle kitu ještě výrazně nedoporučuju tu jejich novou lepkavou tekutou rtěnku a nálepky na pupínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No aspoň jsem si to vyzkoušela a už vim, že cokoliv olivového mi prostě nesedí. Sockoidní travel kit si právě raděj vyrobím než kupovat v Sephoře nebo někde sadu prázdných lahviček za nekřesťanský peníze. Ty co jsem zkoušela z ebay, pro změnu zas netěsní.
      Ani nevím jakou rtěnku myslíš, nějaké bližší info? Obecně se mi Innisfree rtěnky moc nelíbí tak by mě nejspíš nenapadlo jí kupovat, ale teď jsem zvědavá.

      Vymazat