pátek 27. února 2015

TonyMoly: Moisture Foam Cleanser Set

Speciálka k letošním vánocům od TonyMoly byla neodolatelná. Ale kupovat všechno je zbytečné hýření a tak jsem si vybrala sadu dvou odličovacích pěn, protože odličovacích věcí není nikdy dost.


Přišlo to v krabičce, která nebyla vůbec špatná, byla pěkně zdobená, s natištěnou simulací mašle, byla z hodně kvalitního a příjemně hladkého papíru, prostě vypadala opravdu dárkově a svátečně v rámci možností. Za tohle všechno rozhodně dávám bod navíc.

Po rozdělání krabičky na mě tedy vykoukli dvě čistící pěny s bambuckým máslem. Jedna pěna má 180ml a až ve chvíli kdy jsem jí držela v ruce mi došlo, že to je fakt hodně a budu se s tím mackem odličovat alespoň půl roku.



Jak můžete vidět, obaly jsou naprosto k sežrání a víc zimní a vánoční snad už ani být nemůžou. Takže i v parném létě si patrně budu užívat radovánky se sobíkem a tučňákem a vzpomínat na tu hnusně studenou zimu.

Trochu mě zklamalo, že pěny voní naprosto stejně po bambuckém másle. Čekala jsem alespoň nějaký malý rozdíl když už mají rozdílné obaly. Kdepak, přijdou mi totálně stejné naprosto vším. Ale tak myjí dobře, což je jejich pravý účel. Dokonce i nějaké to moisture se najde.

Velikánské mínus mají za to, jak kurevsky dokáží pálit v očích. Moje oči jsou poslední dobou čím dál citlivější a když se do nich dostala párkrát některá z pěn, nastala taková chvíle utrpení, že i ubožáci v Dantově pekle by měli pocit, že jsou vlastně jen na dovolené.

Pro ty z vás kdo ujíždí na složení, tu mám i tuhle fotku, včetně nějakého malého povídání.


Druhá nejlepší věc hned po vzhledu pěn je cena. Set mě vyšel v podstatě na stovku (nepočítáno s poštovným), což je bezkonkurenční cena za to množství.

Závěr: Jsem ráda, že pěny mám, jsou opravdu pěkné. Bohužel díky pálení v očích bych si je znovu nekoupila ani za ty prachy. Nicméně ráda vyzkouším nějaké další pěny od TonyMoly jestli na tom budou líp než tyhle.

5 komentářů:

  1. To jsou asi nejkrásnější vánoční balení, co jsem kdy viděla, aww <3

    OdpovědětVymazat
  2. Cetla jsem o zpusobu vecerni pece u japonek (a tim padem i korejek, si myslim), a maji tzv. dvoustupnovou metodu vecerniho cisteni - nejdriv odlicovani, pomoci odlicovacich oleju, potom umyvani, pomoci peny na oblicej (nasleduje tonik a serum, kremy moc nepouzivaji). Pricemz to posledni nedavaji na oblicej primo, ale vyrabi z toho opravdu penu - pomoci zvlastni zinky. Myslim, ty problemy s vysusovanim a palenim oci od asijskych vyrobku plynou z toho, ze evropanky je pouzivaji, jako pletove gely a cekaji od nich obcas i odlicovani:). Zkusila jsem pouzit penu od TonyMoly "po jejich" (pouzila jsem rozstrizenou obyc. zinku) - nevysusuje a je to docela mekke cisteni.
    Ne, ze bych cetla japonsky, ale ctu jeden blog rusky, zijici v Japonsku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje současná péče vypadá dost podobně. Olejem vezmu to nejhorší, pak to buď opláchnu nebo otřu do odličovacího kapesníčku a tím doodličuju zbytek. Pak přijde na řadu čistící pěna kterou vymáčknu do ruky a trochu rozmydlím. Bohatou pěnu jako v promovideích jsem neudělala nikdy. ani s žínkou, ani s čistícím přístrojem. Rozmydlenou pěnou dočistím obličej. Pokud na mě ještě něco zbyde, poberu to micelární vodou.
      Pak už jen nanesu emulzi, krém či jinou večerní blbost co se mi tu válí.
      Moje komplikovanější odličování spočívá v tom, že se narozdíl od japonek maluju poměrně hodně. Jako že fakt hodně a fakt odolnýma věcma občas. Když tak vidím některé japonské či korejské tutorialy, jak si tam slečna vystačí se světle hnědým stínem místo linky a na víčku má spíš něco jako poprašek z jemného broskvového třpytu.... to bych dokázala sundat jen vodou a nemusela bych kvůli tomu tak šaškovat. Jenže když já mám holt řasenky a linky kterým se dolu nechce ani za mák. Stíny taky kupuju spíš evropské, protože ty jejich jsou na mě prostě nevýrazné.
      Můžeš hodit odkaz na ten blog? jsem zvědavá

      Vymazat
  3. Ta hustá, tuhá pěna se dá udělat akorát plastovou síťkou (ani v ní nemusí být houbičky) - normální žínkou dost těžko. Zkusila bych obchod Missha, mohli by něco mít. Jinak jestli to fakt pálí, tak to možná není na odličování očí? A ta hustá pěna je fajn v tom, že nikam nesteče - tzn, se do těch očí nedostane omylem. Je to dost pokus-omyl, á teď na doodlíčení očí používám gel od Skinfood, co se má požívat jako normální odličovací mlíko na tampónku, což vůůůůbec nefuguje - ale při rozmíchání s vodou a promnutí po celém obličeji funguje skvěle a nepálí. Naopka spešl odličovací olej z Japonska (nevím jaká značka už) pálil jak čert a neodlíčil nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě nikdy moc nebralo složité odličování několika přípravky extra na oči, rty, zbytek obličeje. Nejraděj jsem to brala plošně jednou věcí. Jen teď v poslední době si to začínám užívat čím dál víc. Je to pro mě takový relaxační rituál a evidentně ho budu muset ještě rozšířit o to samostatné odličování očí. Lenost je sviňa a platit za to bolavýma očičkama mě přestává bavit

      Vymazat