pátek 20. února 2015

Pure Smile: Royal Jelly Essence Mask

Pokud se něco vyplatí nakupovat v asijských zemích, tak jsou to plátýnkové masky. Už před nějakým časem se s velkou pompou objevily i v naší malé zemi. Velkou zásluhu na tom má Missha a hlavně Sephora, která propagaci prostě umí udělat a oproti Missha obchodům má tu výhodu, že se nachází v obchodních centrech. Jenže sephorácké masky jsou poněkud drahá legrace a Missha na tom není zas o tolik líp. Nezlobte se na mě, ale za jednorázovou plátýnkovou masku prostě nejsem ochotná dát o moc víc jak 20kč.


Tuhle cenovou hladinu mi naštěstí masky od Pure Smile splnily. Přivezla jsem si je z Japonska, ale dají se najít i normálně na internetech jako je sasa nebo ebay. Podle popisků by měli vyživovat a zjemňovat pleť. Použití klasika, nechat na obličeji 15min, sundat a zbytky vmasírovat do kůže.

Co reálně maska dělá? No na první pohled jsem měla pleť hodně mastnou s otevřenými póry. Ani po vmasírování ta mastnota úplně nevymizela. Možná to měl být ten vyživovací efekt, nevím. Faktem zůstává, že aby člověk něco pozoroval, musel by toho používat mnohem víc a mnohem delší dobu než vypotřebovat těch pár kousků. Ale tak za ty prachy....mimochodem při kupování jsem potkala jakéhosi mladíka který si toho bral asi 5x tolik co já. Takže to je patrně populární díky nízké ceně. Ale mě mnohem víc zatím vyhovovali masky od Baviphat u kterých jsem viděla mnohem větší efekt.

Žádné komentáře:

Okomentovat