středa 3. prosince 2014

Innisfree: Green Christmas

Konečně to vypadá že se s vánočníma edicema roztrhl pytel. Narazila jsem na dvě další, jedna z nich byla Peripera, která už od vydání filmu Frozen nabízí kosmetiku s Elzou, sněhulákem a tak dál. Což je sice hezké, ale už poněkud neaktuální a to že je zima a vánoce tomu sice trochu pomůže, jenže ani tak mi to nestojí za článek. Kdo chce, bude si to muset dohledat sám.

To co mi za článek stojí je Innisfree vánoční edice. I když tuhle značku až tolik nepoužívám, musím říct, že edice se povedla a krásně navazuje i na kolekci z minulého roku. Ono taky když používáte hlavně červenou, tak není co zkazit.

Upozorňuju, že obrázků bude hodně, jelikož jsem musela narychlo rozřezávat velké plachty. Jinak by jste si toho moc neprohlédli. Ono v prohlížeči na ofiko stránkách to funguje, protože scroolujete a nevadí vám že ta plachta je pětkrát delší než širší, ale ve chvíli kdy to tu použiju jako obrázek, tak je z toho nečitelný pidižvík protože je to zobrazené celé najednou.



Innisfree uvedli letos dvě řady produktů nebo jak to pojmenovat, jedna je kosmetika, svíčky, difuzéry a druhá je poněkud rukodělnější (viz druhý obrázek). Jde o to udělat někomu radost a tak máte děrované kolečko a bavlnky a můžete vesele vyšít motiv. Jeeej jak originální, vůbec to tady v čechách nedělali už naše prababičky.


Jinak ještě musím zmínit, že v korejských celebritách se moc nevyznám a spousta z nich mi přijde stejná, ale vím že je holt populární propagovat kosmetiku přes různé zpěváky a tak i u letošního Innisfree najdeme tuhle pani a ještě je tam nějaký chlápek. Ukamenujte mě, že nevím jestli je to nějaká Hong Lee nebo Mary Su a vlastně mě to ani nezajímá.



První věcí z kolekce jsou svíčky. Což je taková ta věc kterou zapálíte a ona hoří a vytváří vám doma pocit tepla a útulna. Krb je lepší, ale ten má málokdo. A aby byli svíčky víc zimní a vánoční, maj svetr, což je vlastně úplná debilita, ale vypadá to docela roztomile....tedy do té doby dokud ten svetr nezačne hořet....i když možná i roztomile hoří, jen vám od něj naprosto neroztomile chytne třeba ubrus, stůl, panikařící sourozenec a barák.

Svíčky jsou ve třech vůních červená je sladce brusinkovo jablečná, zelená je mátovo čokoládová a bílá voní jako musk and powder - nejsem si jistá jak to pojmenovat pyžmo a pudr, patrně to bude zajímavé kombo protože pyžmo vnímám jako něco výrazného a pudr jako totálně nevýrazný. Svíčka má 150g a stojí 15 000won.



Již zmiňované difuzéry jsou taky ve třech provedeních a taky mají svetr. U nich mi ten svetr naštěstí nevadí. Vůně jsou naprosto stejné jako u svíček. Velikost difuzéru je 100ml a cena je 20 000won.


Tělové máslo vypadá moc pěkně a trochu jako něco k jídlu. Já bych v něm hledala spíš luxusní paštiku než něco čím si namažu svoje tělo. Voní po kaméliích, což mi moc vánoční nepřijde, spíš bych čekala že vyberou některou z vůní co maj svíčky. Je celkem malé, má 50ml což se odráží i na ceně 7 000won.



Krémy na ruce jsou taková zimní klasika. V zimě se musí o pokožku pečovat víc než kdy jindy protože mráz jí nedělá dobře (né že bych to někdy pozorovala, já pozoruju jen to že je mi zima). Samozřejmě jako většina věcí jsou také ve třech vůních které jsou stále stejné, brusinka/jabko, máta/čokoláda, pyžmo/pudr. Velikost každého 30ml a cena sady 10 000won.



Mazání na obličej, které se překvapivě líbí i mě (že by se blížila střídmá léta?). Pohromadě krémy působí fakt pěkně, ale každý zvlášť už se mi tak nelíbí. Dohromady to totiž hezky ladí s tím zeleným kelímkem ale když se to rozebere na jednotlivé krémy, tak mi přijde, že to víčko má prostě být obyč hnědé a potisk je tam zbytečně navíc. Já vím, je to vlastně jejich obyčejný krém ze zelenýho čaje jen ve vánoční úpravě, takže si ho můžu pořídit i normálně.

Naštěstí se tu vyvarovali přidávání jakékoliv bonusové parfemace a nechali ho v původní podobě, za což jsem ráda, nechci si představit jaké by bylo mazat si obličej něčím co voní pyžmo/pudrově. Velikost 100ml a cena 28 000won.



Jelly tinty mě zas až tolik nezaujaly. Tedy provedení hezké a klasické Innisfree ale barvy nic moc. Mám ráda výraznější a tohle je spíš pro někoho kdo chce být neutrální nebo decentní. Každý má 3ml a cena za set je 15 000won.



Laky na nehty se zdobením nesmí samozřejmě chybět. Jsou lesklé, blyštivé, zářivé, plné takových těch malých sviní co jdou pak špatně odlakovat a když se vám s tím bude chtít hodně sr...pardon piplat, tak tam máte ještě mrtě nálepek na nehty. Každý lak má 6ml a cena za set je 8 000won.

Ceny a info jsem brala z ofiko korejských Innisfree stránek, tak je možné že u jiných prodejců se můžou ceny lišit. Kolekci hodnotím jako opravdu povedenou i když některé kousky mi přijdou zbytečně drahé.

1 komentář:

  1. Haha, ten popis nálepek na nehty je přesný =D Já mám innisfree ráda tak nějak od pohledu (a pracuje tam manžel sestry mojí kolegyně =D), ale moc jejich produktů jse nezkoušela, jen odlakovač, který je fajn (a za 3000 Wonů i levný). Nejvíc mě zaujaly ty difuzéry, škoda, že teď jsem na druhé půlce zeměkoule, kde vrcholem kosmetického průmyslu jsou Rituals s difuzéry za půlku výplaty.

    OdpovědětVymazat