neděle 7. září 2014

Majolica Majorca: Perfect Automatic Liner

Nejvíc ze všech linek mi vyhovují linky ve fixu. A tak abych pořád netrapčila s propagováním K-Palette, jsem se rozhodla si pořídit a vyzkoušet i jiné linky. Při nákupech v Japonsku jsem narazila na dost přebraný stojan Majolica Majorca a mé očičko upoutali linky z hezky nakrouceným nápisem Perfect Automatic Liner.

Jak už jsem řekla, stojan byl hodně přebraný a tak jsem brala co bylo, tedy odstín BL603, který má být podle všeho tmavě modrý. Co si pamatuju, zkoušela jsem tam i něco co mělo být asi tmavě červené (nebo to možná podle výrobce má být světle hnědá) a oboje mi to přišlo stejně černý. Už jsem se zmiňovala, že jsem divná žena co nepozná deset různých odstínů hnědé či růžové.

Takhle to vypadá dle výrobce

Doma jsem to zkoumala znova a prostě mi to modrý nepřijde ani trochu. Možná kdybych prohlásila, že to má barvu jako havraní peří, takovou tu černou s nádechem do modra. Ale tak mě to rozhodně nevadí, stejně mám černé linky radši.
Takže samotná tužka je naprosto stejně velká jak K-Palette, tedy 12,5cm a tlustá je 1cm. Drží se celkem pohodlně, obsahuje 1,3ml barvy, hlavně je hezky vizuálně zpracovaná. Kombo zlaté a modré prostě vypadá skvěle.


Funguje trochu jinak než běžné fixy na oči kterýma prostě kreslíte hned jak je odvíčkujete. Nemluvě o tom, že tady se při rozdělávání a před prvním použitím fixy musí odstranit malá bezpečnostní pojistka, tak před každým kreslením je třeba otočit spodkem a trochu náplně vytlačit do hrotu.


Hrot je hodně ostrý, krásně špičatý a dlouhý, což je fajn a nebýt dvou malých věcí tak by to mohli být super linky. První věc je, že ten hrot není pevný. Je to soubor chlupů, na které když zatlačíte, tak se rozpliznou a máte rázem silnou linku. Teoreticky by to mohla být výhoda, ale ne když chcete kreslit detaily.


Druhý problém jež je z fotek taky patrný, je dávkování. Zatím se mi snad nikdy nepovedlo vytlačit do chlupů to správné množství a tak linku musím dost často buď obtahovat protože je příliš slabá a nebo naopak mám mokrou kapku na jednom místě. Takže hodně často linky prostě vrstvím a obtahuji třeba 3x než jsem spokojená.


Co ovšem musím pochválit je výdrž a voděodolnost. Linky nakreslíte, oni zaschnou a pak s nima nic nehne. Bohužel ani ve chvíli kdy se je snažíte odlíčit. Je to skvělý držák a po jisté době mnutí očí odličovací pěnou, micelární vodou, olejem nebo čímkoliv jiným, začnou neochotně pouštět. To poznáte tak, že máte najednou dlaně a obličej plné divných černých hrudek a kousků. Jako by se prostě nemohli rozpustit normálně, ale museli být trochu extra a spíš opadat.

Rozhodně bych si je už znovu nekoupila, výdrž se mi sice líbí, ale cokoliv dalšího na těch linkách je prostě špatně. Nejvíc mě rozčiluje právě to hrudkovatění při odličování.

5 komentářů:

  1. Když i na tom obrázku od výrobce mi všechno připadá jako černá, vůbec si nedovedu představit, jak to musí splývat v reálu, navíc pod takovým tím příšerným namodrlaým světlem, co bývá v drogeriích... moment, bývají tak vůbec nasvícené i asijské krámy, nebo tam mají o nějakou tu mozkovou buňku navíc? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jak kde, někde najdeš třeba i trochu přirozenýho světla, někde maj blbý zářivky, někde celkem příjemný. Setkala jsem se i spříjemným žlutým světlem, ale to byl dost nekosmetický krám s pár kosmetickými kousky. Nejvíc člověk asi narazí na ty zářivky. Přecijen pokryjí velkou plochu svým svitem a září dost jasně aby krám vypadal pěkně.

      Vymazat
    2. Chm, takže globální konspirace :/

      Vymazat
  2. Když tak čtu, jaký jsi měla trable s odličováním, ani bych nechtěla vidět složení takového produktu :D každopádně já se asi vrátím ke gelovým linkám a pořídím si nějaký víc cool štěteček než ten erární, co k většině dávaj. Jo, určitě to bude všechno štětečkem, musím tomu věřit... :))

    mmch to osvětlení v našich drogerkách je naprosto příšerný, člověk aby si všechno načmáral na ruku, běžel s tím na světlo a pak se pro ty věci vracel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktuálně jsem strašně zpruzená ze tří řasenek co tu mám. Všechny jsou úplně na hovno protože dělají strašně decentní řasy, což není můj styl. A hlavně se nedaj odlíčit kolikrát ani olejem.

      Vymazat