pondělí 1. září 2014

Jak jsem se zkusila namalovat v autobuse

Dneska byl takový ten den kdy je člověk úplně mrtvý, unavený, něco na něj leze a vůbec nic se mu nechce. Tedy klasická nálada po návratu z conu. Ke všemu nespolupracuje ani počasí a je deštivo a chladno. Není tedy divu, že se mi nechtělo malovat. Jako na potvoru mám navíc své nejoblíbenější malovátka zrovna u kamaráda.

Stala se tedy věc velmi nevídaná a já se vypravila z domu nenamalovaná. V autobuse se mi bručounská nálada už malinko zlepšila a nechtělo se mi vypadat jak debil. Vzpomněla jsem si tedy na všechny ty japonské a korejské slečny, které se bez problémů malují v MHD a řekla si že teda jako "challenge accepted".

BB cream jsem vynechala, protože zas tak špatnou pleť nemám. Malovala jsem tedy jen oči. Stíny byly celkem v pohodě jelikož jsem měla po ruce hodně světlé a tam člověk zas tak precizní být nemusí. Přiloženým tapátkem jsem tedy nějak i stíny nanesla během přejíždění mezi dvěma zastávkami bez větších problémů.

Podotýkám, že trasa měla 6 zastávek a normálně jí bus zvládá do 10min. Někteří autobusáci jí jezdí slušně aniž by se autobus víc klepal. I když to je spíš výjimka, normální autobusák má rozhrkanej pražskej bus a vymete každej kanál a ještě se mu ta kraksna klepe jak kdyby byla v posledním tažení. Takže stíny byli asi jediná bezproblémová věc.

Řasenka byla už trochu těžší a raději jsem počkala až budeme stavět na zastávce jinak bych si asi vypíchla oko. Ale linky....to bylo peklo vážení. Ty jsem dělala asi 4 zastávky. Fakt to za jízdy nešlo, jen když jsme zastavili na semaforech nebo na některé zastávce. Jinak bych neměla rovnou linku ale válečné malování přes půl obličeje.

Malování v autobuse už nikdy víc.


6 komentářů:

  1. Teď nevím, jak se cítit, když máš preciznější linky z autobusu, než já za své snad hodinové snažení :D asi příště zvolím nějaký cosplay s maskou :D třeba tou z Vřískotu, nebo tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti zdá, já tam vidím strašně zubů a každá linka je v jiném místě jinak tlustá. Vůbec nejsou symetrické....prostě jsou děsný.
      Ono i záleží čím ty linky děláš. Tužkou se mi nikdy takhle pěkný nepovedou, gelovýma linkama taky ne. Nejlíp mi to prostě jde fixou a už to s ní umím slušně rychle a kvalitně

      Vymazat
    2. Ale já to cítím stejně jako hitomi, tiše ti závidím tvou schopnost tvorby linek. Ty jsi autor díla, to je jasný, že tam vidíš nedokonalosti, kdežto my, obdivující dav, to shledáváme dokonalým mistrovským kouskem :D

      Vymazat
    3. Se tu fakt červenám když mě takhle chválíte. Mimochodem skvělý trik který mě baví čím dál tím víc je udělání několika různých linek a klikyháků. Pak to vypadá hrozně hezky a není vidět že každé oko je totálně jiné :)

      Vymazat
    4. koukám, že mi to sežralo odpověď taky,linky, navíc tekuté, nebo jaké, mi prostě nejdou, jen kajalovou tužkou a to ještě jakž takž, jsi fakt dobrá!

      Vymazat
  2. V autobuse to ještě jde :D ten má, jak jsi podotkla, zastávky. Mám za sebou malování v rozdrkovaným rychlíku hrozné kvality na Slovensku. Za mě je to to nejhorší. To oko jsem si fakt vypíchla, resp. sem si do něj píchla a linky jsem mela po celém obličeji :D

    OdpovědětVymazat