úterý 23. září 2014

Etude House: Color Lips-fit

Vzpomínáte jak jsem si brousila zoubky na Etude House: Color Lips-fit? Narazila jsem na ně naživo v Etude House krámku v Japonsku a teď konečně jsem se dokopala k recenzi. Tím že jsem je potkala naživo, se dali i líp porovnat odstíny.


Vybrala jsem si PK001 Magical Fit Pink a PK002 Silhouette Fit Pink ačkoliv se mi myslím původně líbil úplně jiný odstín. Co mi poměrně hodně vadí je oddělování tekutin v lahvičce. Vypadá to trochu jako kdyby produkt byl prošlý. Ale stačí protřepat a Lips-fit je zas jako nový. Ostatně to, že je potřeba produkt protřepat říká i výrobce.


Lips-fit taky docela hezky voní. Tedy není to nějaká konkrétní vůně, ale nečekala jsem že to bude nějak vonět. Na rtech už tu vůni cítit nebudete, jen při nanášení, pokud se budete fakt snažit.


Nanášení je díky praktickému a jemně zahnutému aplikátoru celkem jednoduché. Díky špičce se dá nanášet i poměrně precizně, jen to pak nesmíte chtít podruhé obtáhnout, to se pak určitě netrefíte a celé se to zkazí...alespoň takhle šikovná jsem já.

Barva je hezky krémová a kryje už v první vrstvě. Jenže já chci trochu větší intenzitu a tak tam s tím aplikátorem šmrdlám trochu víc a obtahuju rty dvakrát. I když možná je to jen zvyk, pigmentace je víc než dostačující. Musím pochválit i rychlost zasychání. Je tak akorát. Člověk stihne opravit případnou chybu, ale nemusí na celkové zasychání čekat déle než 30 vteřin. Pak už si jen můžete užívat svých matných a skvěle obarvených rtíků.

A jelikož jste si jednou stěžovali, že by to chtělo víc fotit produkty na sobě a ideálně v detailu, máte to mít. Když detail tak pořádnej, včetně mých obličejových chloupků a rozšířených pórů.

moje sexi rty bez čehokoliv

Etude House: Color Lips-fit PK001

Etude House: Color Lips-fit PK002

Po hodině a jídle

Samozřejmě že doba jak dlouho vám to vydrží na rtech je limitovaná podle toho jak moc budete jíst a pít, jak moc suché máte rty, jestli si přes to hodíte nějaký lesk....Všechny lip painty, tenhle nevyjímaje, prostě zalézají do vrásek a zvýrazňují neplechy na rtech. S tím se prostě musíte smířit. Hezky je to vidět na poslední fotce, kde už mi barva z části rtů slezla nebo se postahovala k suché kůži. Podotýkám, že tahle fotka je pořízená po tom co jsem na sobě měla barvu asi hodinu, obědvala a pila. Takže i po maximální zátěži tam pořád něco zbylo....jen né v příliš prezentovatelném stavu. Pokud se něčím necpu, stačí mi přetřít rty tak po dvou hodinách.

Slovo závěrem: Na internetu se dá sehnat Etude House: Color Lips-fit za cca 180Kč. Není to málo, ale pokud jste fanoušek podobných věcí, určitě to stojí za vyzkoušení. Mou lásku ke klasickým rtěnkám to nezměnilo, nicméně jsem ráda, že tohle malovátko mám a můžu ho i vřele doporučit.

2 komentáře:

  1. Na rtech to vypadá víc růžově a míň korálově než v lahvičkách, ale ty barvy jsou hezké, překvapuje mě, že jsou tak syté. Ty tints, co jsem měla od Benefitu, byly naopak dost milosrdné ale myslím, že to byl jiný typ, prootže nebyly moc krémové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký jsou Benefití tinty moc nevím, myslím že jsem kdysi dávno jeden v obchodě zkusila na ruku a přišlo mi to nic moc, takže dál už jsem nepátrala. Ale tak já beru tinty jako obarvenou vodičku na tónování rtů a tohle je totálně něco jiného. Tekutě prášková pigmentová vrstva, žádná vodička.

      Vymazat