úterý 26. srpna 2014

Missha x Hello Kitty: Sweet Dessert Whipping Body Cream - Mango

Mám ráda když značky spolupracují mezi sebou. Obvykle z toho vznikají fakticky pěkné výrobky. Nejinak tomu je u komba Missha a Hello Kitty respektive Sanrio koncernem. Byl to spíš náhodný než plánovaný nákup v jednom japonském mírně výprodejovém obchodě. Musím přiznat, že u čtení takovýhle recenzí mě vždycky srala nedostupnost daného výrobku. Nikdy bych nečekala, že jednou takovouhle recenzi sama budu psát. Takže doufám, že mi to odpustíte a třeba někdy až narazíte na nějaký Missha body cream, budete moci říct, že je podobný.


Obal je strašně hezký, možná by nebyl tak cute, kdyby tam nebyla ta Hello Kitty a malinké šlehačkové špičky. Samozřejmě voní nádherně po mangu. Vyrábí nebo spíš vyráběli se ještě další dva druhy, meruňka a avokádo. Spodek obalu popsaný textem a víčko jsou hodně podobé body creamu od Apieu, až mi Missha dojde tak možná zkusím ten Apieu pro porovnání.

Missha

Apieu

Co se týče krému samotného, rozhodně bych tomu neříkala whipping. Našlehané mi to přijde jen trochu, to The Face Shop ačkoliv o sobě netvrdil že je to krém, se nabíral stejně nebo lépe. Tohle je víc máslovité než že by to byl krém. Možná našlehané máslo, tak trochu něco jako Rama :)


Na kůži je příjemný, fakticky skvěle se roztírá a vsákne se taky poměrně rychle. Jen zanechá trochu lepivý pocit. Když se namažu večer, ráno je ten pocit pryč a zůstane jen hladká kůže. Ráno bych ho, ale asi nepoužívala protože by mě ta lepivost štvala.

Celkově to vůbec není špatné a je vidět, že Missha produkty umí. Jen škoda, že je to prakticky nesehnatelný kousek kosmetiky. Chci bydlet v Japonsku!

3 komentáře:

  1. To vypadá spíš na snězení než na krémování :D. Jestli to i voní jako jídlo, tak bych měla velké dilema :D.
    Ovšem jak popisuješ konzistenci, tak to už tak slavné není. Asi by mě to z části odradilo.
    Mohu se zeptat, jaký má objem?

    OdpovědětVymazat
  2. Voní to jako mango, na té vůni poslední dobou docela ujíždím. Objem přímo na krabičce není ale internety tvrdí že to má 200ml a to by tak asi odpovídalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Zas tak nedostupný to nebude - já kamarádce před rokem v Donki.Hote koupila ten avokádový - takže už se to drží minimálně rok =D Teď mě mrzí, že jsme si nekoupila jeden i pro sebe, zní to celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat