úterý 22. července 2014

The Face Shop: Hand & Body Shiffon Cream - Gold Kiwi

Nemám moc potřebu se mazat, na suchou pokožku netrpím, ale jsou dny kdy prostě tělo chce své a sem tam si o to mazání řekne. The Face Shop: Hand & Body Shiffon Cream se mi vizuálně hodně líbil a už nějakou dobu jsem po něm na ebay pokukovala. Zbývalo jen vybrat kterou variantu. Dělá se totiž ve verzi Gold Kiwi, Strawberry a Green Grape.


Vyhrála verze Gold Kiwi protože jsem tak trochu byla zvědavá jak to asi bude vonět. O žádném zlatém kiwi jsem nikdy neslyšela. Nakonec jsem krém nekupovala z ebay, protože cena 200Kč za 100ml krému mi nepřišla moc OK. Přihodila jsem ho o pár dní později k jedné větší objednávce z testerkorea kde ho mají za 3300Won což je lehce okolo 60Kč. Bohužel na fotkách vypadá ta pěkná žlutá krabička poněkud zkresleně do hněda.


První čeho si po otevření krému všimnete, je zaručeně parfemace. Voní opravdu hodně silně ovocně. A tím hodně myslím FAKT HODNĚ, až nepříjemně. A nevyčichne to ani při delším používání. Vždycky když ho otevřete, bude to jako by vás někdo praštil kýblem plným ovoce. Pro spoustu lidí to bude pro tuhle vlastnost naprosto nepoužitelný krém. Ovšem pokud to vydržíte a zvládnete se namazat, budete pak nějakou dobu fakt slušně ovocně vonět a ušetříte za parfémy.

Co se týče textury, musím krém fakt pochválit, skvěle se rozmazává a vsakuje. I když by se na první pohled mohlo zdát, že zanechá lepivý dojem, nedělá to a po poměrně rychlém vsáknutí je kůže hezky hladká a příjemná na dotek...tedy pokud ho nedáte moc, což je přesně můj případ.

Konečný verdikt: Mohl by to být fakt dobrý krém na tělo, kdyby zásadně ubral na parfemaci. Znovu si ho nepořídím, protože mám své čichové receptory ráda.

1 komentář:

  1. Mám jeden krém (ne Korejský) a ten taky voní, jako bych se polila celým balením parfému, tak ho používám zřídka a v mini množství... Škoda, že je tenhle podobný případ, pokukovala jsem po něm... :/

    OdpovědětVymazat