pondělí 7. července 2014

Tak jsem se vrátila z Festivalu Fantazie 2014

Zas jsem si říkala "Pojedu tam jen na pár dní" a zas mi to nevyšlo a zůstávala jsem na celý con. Letos to totiž byla vážně jízda. Neopruzovali tam děcka z Minecraftu, ale byla tam hromada skvělých lidí od Bronies a díky nim (dobře nejen díky nim) jsem si to fakt skvěle užila.

Od prvního dne běžela pony linie se spoustou přednášek. Nemůžu říct, že bych na ně nějak chodila. Vždycky když jsem nakoukla, běželo tam něco ze starších poníkovských řad a to mě malinko odradilo. Ale tak já obecně už několik let na přednášky skoro nechodím a povídám si někde zalezlá s lidma, které vidím jednou do roka.

No co vám budu vykládat, ostudy bylo dost, zábavy taky, moje přednášky měli příjemnou návštěvnost, viděla jsem spoustu pěkných cosplayů, předvedla své cosplaye, dostala dáreček, vypila medoviny tolik, že mám zásobu na celý rok dopředu, zašla do kina na skvělé filmy za 40kč, pařila na Nintendu 3DS, cpala se nezdravýma dobrotama, piknikovala, obdivovala korzety, zjistila že jsem neprošla druhým kolem pohovorů na práci kterou jsem chtěla, viděla jsem lidi v oblečcích v kterých bych je raději neviděla, zahrála si Artemis (simulace můstku vesmírné lodi pro víc lidí), nedostala se na skvělou přednášku "29 věcí které jste nechtěli vědět o Japonsku", prostě pořád se něco dělo a bylo co dělat.

Jenže všechno hezké jednou končí a já už jsem zase zpátky, takže můžete očekávat pravidelný přísun nových článků. Ještě tu pro vás mám jednu fotku s mým mužem a pár fotek dárečků od Ely, které na mě čekali po příjezdu domů.


Všechno bylo hezky zabalené

Nejhorší je, že člověk neví co se mu líbí nejvíc

Toto je nejhezčí, podle Ely "barbarská" výzdoba dopisu s růžičkama polepeného králíčky


9 komentářů:

  1. A já se tenhle rok zase nedostala k tomu jet na FF a tak dychtivě sleduju statusy mých kamarádů účástníků a čekám, jaké fotky zase vypadnou z Randalfa :). Obecně se doposud hodně lidí shoduje, že tenhle ročník byl totálně fajn, a tak je mi to líto ještě víc, nicméně je fajn, že jste si to tam užili! :)
    Nwm, kdo měl přednášku 29 věcí, které jste nechtěli o Jp vědět, ale před pár měsíci jsem byla v Olomouci na Jp jaru, kde byla ta samá přednáška, akorát v názvu bylo "30" - od Fejsika a Norda, takže ti mohu nabídnout max. můj report http://dummaby.blogspot.cz/2014/04/japonske-jaro-2014-prednaska-fejsik-nord.html#comment-form :)
    Věci od Ely jsou pěkné *-* a za mě vyhrává peněženčička...těch není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli ji Fejsík a Nord, napříště by jí měli dělat v největší místnosti co najdou, protože byla tak narvaná, že lidé seděli snad ve dvou vrstvách. Už jsem kdysi na jedné takové byla, jenže oni jsou prostě dobrý a uměj to. Nikdy to není stejná přednáška.
      Jsem ráda že začali dávat některé věci i na youtube https://www.youtube.com/user/25veci ale naživo je to prostě vždycky lepší.

      Vymazat
  2. Ja jsem tam letos byla poprve a pristi rok se urcite vratim, bylo to moc fajn! :) ale to ze jsem kvuli zkouskam ponicon nestihla me stve dost.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že sis užila FF. Soudě podle hlášení známých si letošní ročník všichni opravdu pochvakují a jsou spokojeni :)

    Na fotce ti to ohromně sluší, vypadáte skvěle! :3

    Doufám, že balíček alespoň trochu potěšil, chtěla jsem ti jen poslat nějaké soví maličkosti a nečekala bych, že kvůli tomu budeš muset na poštu :/ Navíc, jak koukám, tak zatímco z Japonska došla sladkost v netknutém stavu, Česká pošta z toho úspěšně vyrobila fašírku - nebo to tak minimálně na fotce vypadá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj sladkost je v pohodě, jediné co jí úplně nesvědčí je to teplo. Takže po první ochutnání putovala do ledničky trochu ztuhnout.
      Hrozně se těším až si někam vezmu ty soví náušnice. Jsou dokonce lehčí než vypadají, což je vyjimečné a činí je to fakt nositelnými.

      Vymazat
  4. Na FF jsem se vždycky chystala a nakonec z toho vždycky sešlo, ale je super, že sis to užila :) A hlavně jsem ráda, že bronies jsou fajn. Nikoho kromě jedné kamarádky neznám a chystám se na Czequesterii, tak doufám, že tam budou příjemní lidi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Awww, ta peněženka! Nikdy jsem ještě na FF nebyla, ale doufám, že to jednou napravím...

    OdpovědětVymazat
  6. Já se zatím FFku úspěšně několik let vyhýbám :) místo toho jsem byla na srazu rpg pošuků z jednoho serveru na zřícenině hradu Lichnice a posléze na Rock for people, ale jelikož mám na bytě nasazeného přítele, k psaní blogu jsem se už třetí týden nedostala (ano, tak dlouho tu je) :D ale musím říct, že ti to s tvým přítelem opravdu sekne a peněženku opravdu závidím! :))

    OdpovědětVymazat