úterý 15. července 2014

Fridgeezoo - zvířátka do ledničky

V Japonsku si kamarád pořídil, vlastně jen náhodou, hranaté zvířátko jež se dává do ledničky a remcá když tam koukáte moc dlouho. Kdybych tenkrát věděla jak bude skvělé, vezmu si taky a klidně dvě.

Na Fridgeezoo jsme narazili v obchodě Bento&co a po návratu do čech jsme zjistili, že to není jen tak nějaký náhodný japonský obchod, ale že má i své stránky a dá se z něj objednávat. Samozřejmě seženete zvěř i jinde, třeba na ebay, strapyaworld nebo jiných stránkách. Na Bento&co stránkách je aktuální cena 22$ a nad 50$ je poštovný zdarma (věřte mi, že já bych si tam vybrala za mnohem víc).

A teď k samotné zvěři, jaké druhy se nám nabízí? Nejdřív asi malé ilustrační video.


Takže základní zvěř inspirovaná druhy ohroženými globálním oteplováním je polárná méďa, tučňák, mrožák a tuleň (mě to přijde spíš jako tulení mládě). Každý mluví jiným hlasem a má trochu jiné hlášky.


Pokud se vám polární zvěř nelíbí, nezoufejte, protože máte na výběr z různých kamarádů. Fridgeezoo friends a Fridgeezoo friends2. První řada obsahuje prasátko, něco popsaného jako veverka, ale spíš mi to přijde jako sysel, pak kravička a tygřík.



Druhá řada kamarádů je o poznání chudší, obsahuje jen dva kamarády stylizované do lahve od mléka, což je novinka oproti současné stylizaci krabicového mléka. I když to bílé vypadá jako dospělá slepice nebo spíš kohout, jsou to prý obě kuřata akorát to žluté má holčičí hlas a to bílé klučičí.



Pokud nechcete aby na vás z ledničky něco mluvilo japonsky, zvolte si řadu Fridgeezoo from L.A. Jde o dva polární medvědy, kluka a holku. Ty mě nadchly zatím asi nejmíň.


Na řadě je Fridgeezoo Hogen a těch je teda požehnaně i když mi přijde, že už se trochu opakují. Nicméně tahle zvěř zas umí něco jiného co ta předchozí řada neuměla. Pokud si chcete užívat různé odstíny japonského jazyka z různých prefektur, tak je to něco pro vás, stačí zmáčknout ten čudlík nahoře.

lední méďa se zeleným vrškem - Hokkaido
tučňák - Aomori
lední méďa s modrým vrškem - Kochi
tuleň s červeným vrškem - Fukuoka
lední méďa s oranžovým vrškem - Fukushima
tuleň s modrým vrškem - Hiroshima
lední méďa s červeným vrškem - Kagoshima
tučňák s bílým vrškem - Kyoto
mrož - Okinawa
tuleň s bílým vrškem - Iwate


Vizuálně hodně zábavní jsou Fridgeezoo Extreme.


S nima už to nebude takové to nevinné povídání aby jste zavřeli lednici a šetřili přírodu, ty už budou drsnější...však se podívejte jak vypadají ti co dabovali drsnomrože a drsnotučňáka.


Bohužel do rodiny Fridgeezoo patří i tenhle mamlas, který mi tam zoufale nezapadá.


To je pro dnešek všechno, doufám že jsem vás navnadila na zakoupení nějakého toho zvířátka, které na vás bude remcat po každém otevření lednice. Vaši spolubydlící a rodiče vás budou do pár dní od pořízení srdečně nenávidět. Klidně mi do komentářů napište jaké se vám líbí nejvíc. Já fandím tuleni ze základní řady, protože má super hlas.

10 komentářů:

  1. Na to video jsem koukala s takovým výrazem: :*D Vždycky, když si člověk myslí, že už ho Japonci ničím nepřekvapí... xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je celkem příjemné překvapení doufám. Oni asi na ty mluvící věci budou trochu ujetý. Alespoň tak mi to přišlo když mi muž vyprávěl o kamarádově manželce. Když bydlela sama tak měla různě po bytě asi 30 mluvících budíků aby si nepřišla tak sama. Stačilo okolo té věci projít nebo do ní drcnout a začla něco povídat. Po té co se tam ten kamarád nastěhoval, to šlo všechno do krabice protože normální člověk by se z toho zbláznil.

      Vymazat
  2. Uuuuu to je skvělé. Na to jak mám ráda veverky, tak s tebou souhlasím, fakt jako veverka to nevypadá. Určitě by hodně lidí rádo, aby to na ně mluvilo přinejmenším v aj, ale jp řada ohrožených polárních zvířátek mě nadchla. DOkonce se mi líbí víc ty krabice než láhvovitý tvar zvířátek.
    Jaké zvířátko si pořídil kamarád? A jaké preferuješ ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Werk si pořídil ledního medvěda. Mě se vizuálně hodně líbí mrož, ale kvůli hlasu bych zvolila tuleně.

      Vymazat
  3. Jé já zrovna z téhle stránky dneska objednávám! :D (kdyby někdo chtěl, můžeme si to objednat dohromady a tím pádem to mít bez poštovného ;) )

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je úplně strašný :D třikrát by to na mě zařvalo a letělo by to z okna :)) což by mi za ty nekřesťanský prachy vážně nestálo :D ale chlapcovi možná vyrobím nějakýho podobnýho mrože z papíru, ať má radost, je mu hrozně podobný :))

    OdpovědětVymazat
  5. nejlepší vynález na světě :'DD btw ta zvířátka jsou opravdu cute, alespoň na pohled xD

    www.frozen-mammoth.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Na těch tvých recenzích jsou nejlepší ty komentáře, u těch vždycky přijdu o make up, protože se rozbrečím smíchy. Ty krabicové potvory jsou nejroztomilejší, i když moje lednice je obvykle tak narvaná, že bych si neodpustila do ní dát něco, co není k jídlu, protože pak už by se mi tam nevešlo to, co potřebuju. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt se tu sešla skvělá parta lidí co umí vtipně komentovat. Mám zatím kliku že jsem ještě nepotkala žádného hejtera nebo trolla co by mi to tu ničil

      Vymazat
  7. Já bych brala ledního medvěda, má dobře znuděný hlas :D

    OdpovědětVymazat