čtvrtek 22. května 2014

Japonsko den 14 - Tokyo

Tak dneska jsme zas nešli do Zoo co o ní posledních pár dní mluvíme. A dobře jsme udělali. Přes den byli přeháňky, chvílemi snad nějaký monzun nebo co. Plán se tedy skládal z dalšího projití Akihabary (ono se to prostě nedá stihnout ani za den, ani za dva) a návštěvy Harajuku (jo zase, ale tentokrát s Werem a Kompozitem). Werk si udělal výlet do Sendai.

V Akihabaře jsme chtěli najít ještě nějaké sexshopy, figurkové shopy a modelářské obchody. Kluci jsou totiž vášnivý letadýlkový RC modeláři. Metrem jsme tam byli za půl hodinky a hned našli první sexshop co byl v plánu. No nic moc, ten včerejší byl lepší. Hodně i pro to, že v tomhle neměli ženy přístup do vrchních dvou pater. Co mě pobavilo, byla asi metrová figurka mistra Yody.


Modelářské obchody pro vás nejspíš nebudou moc zajímavé. Pokud bych to měla porovnat s našima obchodama, tak mají rozhodně víc vrtulníků a aut a jiné typy letadel. Nemají místo takže proto tu frčí spíš ty vrtulníky a auta. Je tu i větší barevný výběr a customizovatelný výběr. Moc tomu nerozumím, ale to že maj někde asi dvacet různých barev kol k autíčkům ještě poznám. Dokonce měli i nějaký barevný trubičky nebo žhavítka na motor (či co to bylo). Hezká byla RC kachnička.



Když jsme se dost vyřádili v Akihabaře, jeli jsme do Harajuku. Docela jsem se děsila, protože minule to pro mě nebyl úplně příjemný zážitek a to věčné vřeštění "sumimasen" pisklavýma hláskama a to že všude hraje dokola song z Frozen, na mě asi zanechalo následky.

Cílem bylo projít pár goth shopů, případně Bodyline a něco punkového. Až na to, že teď asi frčí být hoper a všude jsou kšiltovky, kalhoty s extra sníženým rozkrokem a podobný chuťovky. Když jsme narazili na nějaké slušné hadříky, jako třeba zlatý lackový křivák, tak mi to samozřejmě nebylo. Případně se mi daná věc nelíbila nebo byla neskutečně drahá. Jako chtít za mikinu 15k yenů, tomu říkám odvaha.

Koupili jsme jen měňavě průhledný baťůžek a sladké ponožky. Boty co se mi líbili, samozřejmě neměli v mé velikosti. A pak....jsem navštívila poprvé v životě Starbucks (jeeej teď jsem už opravdová blbá blogerýna). Ne nebojte, důvod byl trochu jiný než obvykle bývá. Potřebovala jsem na záchod a tenhle byl nejblíž.

Pak jsem zaběhla do krámku Skin Food, na který jsem se těšila už od minule. Z venku vypadal celkem velký a napěchovaný. Zevnitř už tolik ne. Spoustu věcí tam vůbec neměli, ale tak něco jsem si přece vybrala, kdy se mi zas zadaří navštívit kamennou prodejnu že jo. Slečna prodavačka byla moc milá i přes to, že anglicky moc neuměla. Ale dohodli jsme se. A ještě mi vypsala nějakou kartičku, že při příštím nákupu získám členství či co. No to si asi počkaj než se tam příště stavim. A dovolila mi fotit uvnitř!!!






Po nákupu ve Skin Food už byla na pomyslném seznamu jen jedna položka a to byl Kiddyland. Pět pater plyšáků a ňuňání všeho možného....dobře až na Disney věci, ty mě tolik neberou, dokud někdo neudělá edici zlých královen. Musím říct, že už jsme byli všichni dost vyčerpaní a ta jsme tam nestrávili tolik času kolik by to zasloužilo. Já si odnesla dalšího Kapibarasana a srdce mi plakalo nad panenkou za 16k yenů.


Po cestě na vlak nás chytl velký slejvák, ale naštěstí se dalo jít metro průchodem až k vlaku. Jo maj to tu divně nakombený a člověk občas skoro neví co je co. V Kamata station už nepršelo a tak jsem se vydala ještě brouzdnout po okolí. Dopadlo to velkým obžérstvím sushi.

Zítra je poslední den před odletem. Napůl se domů těším že si odpočinu a aspoň den nebudu chodit a jen se válet, napůl se netěším protože mi bude chybět možnost jít na levné a dobré sushi, jít do herny na hudební hry nebo UFOcatchery, procházet shopy s figurkama, stalkovat různé shopy s kosmetikou, hodně moc mi budou chybět milí lidé kteří nejsou přednasraní a usmívají se na vás. Hodně moc mi bude chybět že nikomu nevadí jakou bankovkou platíte. Tady se na vás totiž neksichtí když 200yenů platítě desetitisícovkou a v pohodě vám s úsměvem vrátí. Mám totiž zážitek z minule, kdy mě v čechách vykopli ze tří ochodů protože mi bankomat plivnul tisícovku a já si chtěla koupit snídani. Tomu se říká kulturní šok....jen po výletě do japonska je trochu obrácený.


10 komentářů:

  1. Když jsem četla "Akihabara" tak jsem si málem zlomila jazyk :D a ten obchůdek je boží!! :) Líbí se mi jak to je hezky barevně sladěný :) to tady by ti to fotit nedovolili :DD

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si vygoogli plánek metra v Tokyu a zjistíš, že tohle je jedna z nejlíp vyslovitelných stanic.

      Vymazat
  2. Tak ten Yoda mě rozsekal :D Že by nový typ masturbátoru? :D:D:D
    Užij si poslední den v Jp!
    Btw. ty ponožky jsou cuuuuuute ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš "Use the Force, Luke" :), ne vážně, to prostě byla reklama na figurky. Nevím proč zrovna v sexshopu, ale oni to tu berou jinak než my. Jít do sexshopu nebo si koupit prasácký časopis je asi tak normální jako jít pro rohlíky a koupit si Ženu a život. Vlastně je to poměrně správný přístup, nic není nějaké hrozné tabu o kterém se nemluví. Pak je míň frustrovaných lidí. A šťastní lidé lépe pracují, jsou zdravější a nemaj důvod ke zločinnosti. Stát je spokojený.

      Vymazat
  3. Aww, ten kapybara-san! <3
    To už za chvíli budeš opět na cestě zpět? Ten čas tak příšerně utíká, vůbec mi nepřijde, že už s tebou tvé zážitky z druhé ruky prožíváme 14 dní. Nebýt to v nadpisu, asi bych tomu vůbec nevěřila.

    (Díky Figurčině komentáři jsem se na fotce zaměřila na ponožky, kterých jsem si původně nevšimla, a musím souhlasit, jsou absolutně zlaté~)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepopírám, že bych tu klidně ještě týden vydržela. No snad se ještě někdy vrátím.
      Na ponožkách se mi líbí, že mají oboustraný potisk, což dost často nebývá

      Vymazat
  4. Ještě horší je přesun Japonsko -> Francie. =D Tak si poslední den pěkně užij. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jesli máš nějaké zábavné historky z kulturního šoku ve Francii, tak klidně povídej, jsem zvědavá.

      Vymazat
  5. Naštěstí doba pokročila a lítá to přes víc zemí. Francii jsme nechtěli, protože jsou vyhlášení ztrácením kufrů. Rusko taky ne, protože jsme slyšeli pár hrůzo historek. Letíme přes Rakousko. Minule jsme letěli přes Itálii a to taky nic moc. Přes Dubaj je to prej fajn. A už dlouho se říká, že by mělo lítat z Prahy něco přímého nebo s mezipřistáním v Koreji.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, musím opravdu pořádně šetřit než se někdy vydám do Japonska.. Utratím tam majlant, co tak vidím.. :D

    OdpovědětVymazat