čtvrtek 1. května 2014

Daiso: Crystal Cream Eyecolor - Rose

O Daiso shopech a jejich skvělém produktu v podobě sloupávací masky už jsem psala tady. A pomalu uzrál čas na další produkt. Tentokrát to budou stíny. Na ebay začíná cena okolo 100Kč, takže úplně levná sranda to není a asi se to vyplatí brát pokud jste v Japonsku. Za 100Kč seženete slušný stíny i u nás. I když ne tedy takhle roztomilé.

Ještě bych ráda řekla, že z téhle série existuje víc produktů než jen stíny. Pokud si to dobře pamatuji, tak pudr, concealer a tuhý parfém. Všechny mají podobně hezké krabičky tvářící se jako krabičky pro princezny s barevným blýskavým kamínkem.


Takhle to vypadá když to přijde. Krásné balení, člověk vidí barvu stínu kterou si kupuje a zároveň vidí i hezké víčko. Nebojte stín není bez víčka, jen to mají prostě dobře vymyšlené, aby se lépe prodávalo.


Pro mě nijak nedůležitá zadní strana, ale tak kdyby si někdo chtěl počíst, máte jí tu. Hmmmm vlastně přemýšlím proč se ten odstín jmenuje Rose. Je to napsaný vepředu i vzadu, ale rose na tom neni zhola nic. Kdybych měla odstín popsat tak to bude slovy: světle hnědá s možná trochu růžovým nádechem a strašně moc metalicky třpytivá. Mimochodem, při odličování máte třpytky naprosto všude.


Krabička po vyndání z balení. Ošklivé černé víčko můžete zahodit a místo něj dát hezké stříbrné plastové s kamínkem. Vypadá báječně.


Tahle fotka měla ukázat odstín a konzistenci stínu. No nic ukazuje jenom tu konzistenci, odstín je strašně ztmavenej a ani v photoshopu se mi ho nepodařilo dostat do nějaký přijatelný formy. Nevýhoda je, že se ještě nepovedlo najít štětec, který by dokázal tenhle stín nabrat. Tak moc je máslovej a tak moc na štětcích odmítá držet. Takže člověk musí pěkně prstíkem, ale tím to fakt jde skvěle a oko je namalované hned.


Rozmazáno na mé ctěné pacičce. Konečně odpovídá barva. Ano je světlounkej a hází odlesky na všechny strany. Mám ho celkem ráda a jediná věc co mi kazí radost z jeho používání, je výdrž. Jak se mi mastí pleť a všechny stíny mají tendenci se mi slejvat do vrásek, tak tenhle není vyjímkou. Nepomáhá ani podkladová báze a po půl dni ho mám slitý do čárek. Paradoxně po nafocení na ruce mi tam tak pěkně zaschnul, že dolu nejde odrbat a budu ho muset odlíčit.

Shrnutí: Stín je fajn, je hrozně hezkej jak provedením, tak barvou, ale ta výdrž pro mou pleť nic moc. Možná na někom sušším. Na druhou stranu je to ekvivalent našich levných drogérek a tam ty stíny taky kolikrát nejsou extra hitparáda. Jestli v Japonsku narazím na další produkty z téhle řady, tak je klidně zkusím i když nic moc čekat nebudu. Je to prostě něco kde vzhled převažuje nad kvalitou.

Žádné komentáře:

Okomentovat