úterý 18. března 2014

Hard Candy: Fox in a Box

Už ani nevím kde jsem poprvé narazila na tvářenku od Hard Candy. Tuším že na nějakém bogu. Fakt se mi ta krabička líbila. A už nějakou dobu jsem měla pocit, že strašně nutně potřebuju něco v papírové krabičce a proč by to teda nemohla být liška v krabici.

Jelikož mám pocit strašného hýření, tak jsem otálela ještě asi měsíc a pak se definitivně rozhodla pro objednání. Objednávala jsem odsud kdyby to někoho zajímalo. Musím rozhodně pochválit zabalení celého produktu. Kdybych věděla co to je (přišlo mi víc balíčků najednou), tak to vyfotím. Tvářenka byla krom plastové krabičky, v které se normálně prodává, omotaná asi 20ti vrstvama bublinkové fólie a aby se to v pytlíku v kterém to bylo poslané ani nehnulo, bylo to ještě nějakýma bublinkama docpáno. Takže krabička tvářenky má 5x5x3cm a balíkovitá hrouda měla nějakých 15x20x10cm. Jo a dorazilo to dva dny po objednání a to jen proto že předchozí den byla neděle.


Jásání bylo nevyhnutelné. Krabička je to fakt pěkná. Zvlášť na to, že je to levná tvářenka co normálně koupíte za pár dolarů ve Walmartu. Dobře třeba na štětečku je ta cena vidět opravdu hodně. Chlupy jsou malinko roztřepené a nápis na něm vypadá jak kdyby ho vyrazilo čínské dítě teprve včera a ještě trochu rozmázlo.



Barva je hezky světlá a jsem s ní nadmíru spokojená. Musím trochu vrstvit aby byla tvářenka vidět, ale nevadí mi to. Aspoň si můžu sytost tvářenky hezky regulovat. Udrží se mi bez problémů celý den, což jsem ani nečekala. I když jsem zvědavá co v létě. No a to je tak asi všechno pro dnešek.


Žádné komentáře:

Okomentovat