středa 18. prosince 2013

Innisfree vánoční edice

Nejsem zrovna Innisftee fanoušek. Jejich výrobky mě obvykle nezaujmou protože často postrádají pro mě tak důležitý prvek roztomilosti a infantilnosti. Nová vánoční edice to změnila. Sice to jsou výrobky stejné jako vždy, ale nově oděné do krásně zdobného kabátku se Santou a dárečkama. A ten Santa je legračně fousatý, takže si vysloužil aspoň vydání infa o tom, že existuje. Konec konců kdo ví, třeba bude po vánocích ve slevách a někdo z vás ho ukořistí.


Všechno pohromadě působí díky klasické kombinaci červené s bílou a kapkou zelené docela dost vánočně. Jako bonus je tam i modrá která hezky podpořila bílou aby to vypadalo ještě zasněženěji. Tolik k barevnému rozboru.



Bod první, svíčky, sice zbytečnost, ale k vánocům se aspoň hodí. Bílá je vanilková a červená je ehm winter berry. Nejsem si jistá co si pod tím mám představit, ale představuju si cesmínu u které netuším jak voní.



Vůně do bytu. Tyhle klacíkové mě fascinují od začátku kdy se objevili na trhu. Nikdy jsem žádnou neměla a asi ani mít nebudu protože to nemám kam dát. Ale uznejte, že to vypadá cool. Jinak je to hned po svíčkách zbytečnost číslo dvě a kosmetická firma má vyrábět lepší věci než svíčky a bytové vůně. To je asi stejně chytré jako to že HM začlo prodávat svůj vlastní BB cream.


Konečně něco pořádného. Krém úplně stejný jako vždycky, jen v hezké krabičce. Krém je ze semen zeleného čaje. Jeho největší plus je, že v téhle edici vyjde levněji než normálně.




Laky na nehty a nálepky na nehty musí mít snad každá značka. Ale jo, pokud je to za rozumnou cenu tak ty nálepky jsou fajn. Až na to, že pro mě je rozumná cena 25Kč za kterou to má akorát Gate a i tam bych si to koupila spíš na vyjímečné příležitosti než na denní nošení.


Tužky na oči jsou bezva, většinou nejsou nijak drahé a vydrží dlouho. Když každý den berete do ruky něco tak hezkého jako jsou tyhle, tak vám to zvedá náladu a víc se pak usmíváte. Proč se obklopovat nudností.


Krémy na ruce. Zas kombo sladká vanilka a winter berry. Vybrala bych si asi jen tu vanilku a doufala, že nebude až moc sladká.


Rtěnky mi malilinko připoměly Etude House kolekci Minnie. To bude těma tečkama a barevností. Tu zuřivě růžovou bych asi vynechala, ale ty ostatní dvě se jeví celkem fajn.

2 komentáře:

  1. Ty tyčinky jsou obvykle ohavné - jak po nich stoupá ten vonný olej, tak se na ně chytají kila prachu a do týdne vypadají fakt značně použitě. nejvíc se mi líbí tužky na oči a krémy na ruce. :)

    OdpovědětVymazat
  2. pozor na tyčky mám s nimi blbou zkušenost. :D Měla sem tu nádobku s nimi na polici na mírně zakrytém místě aby nebyly vidět a co by člověk nechtěl, zapomněla sem na ně díky kouzelnému vypařování toho oleje mi to udělalo nádherný flek na zdi. a to to bylo kus od ní ! ... sem blbá no...
    Takže sem musela seškrábnout omítku a kus jí znovu vymalovat... :/ takže tenhle shit už dobytu ne.

    OdpovědětVymazat