úterý 3. prosince 2013

Etude House.....levá ruka zas neví co dělá pravá

Opomenutá novinka od Etude House je paletka stínů, které vyšli víceméně ve stejný čas jako Princess Etoinette 2. To že před nedávnem vyšla i nějaká řada Like twenty 20 ani nezmiňuju, protože se mi nelíbí.



Paletky se jmenují, jak je patrné z velkého nápisu na nich, Play Color Eyes a jsou víceméně univerzální. Každá šedá myš by si v nich vybrala své barvy. Zvláště v té s číslem dva která není sice nude, ale po korejsku se tomu blíží. Číslo jedna se mi líbí o něco víc. Zvlášť kvuli té naprosto řvavé červené.

Druhá novinka o které jsem se dozvěděla dneska je svetr na nehty. Teda podle jména. Kolekce se jmenuje Sweet Sweater a jde o laky na na nehty. Fakt nejsem lakovací člověk. Mám krásné, zdravé a pevné nehty, které se začnou lámat pouze v případě, že je pravidelně lakuju. Ale neříkám, že bych si nevybrala. Letošní vánoce jsou totiž třpytivé. Všichni výrobci, ať už oblečení nebo kosmetiky, se snaží cpát do výrobků blýskavé věci, což se mi zrovna u laků celkem líbí.



To je prozatím vše. Přeji krásné mrazivé úterý a těšení se na Mikuláše, pečení cukroví, zdobení stromečku, poslouchání koled, přejídání se bramborovým salátem a konečně rozbalování dárků pod stromečkem. Jo uhodli jste, jsem velký fanoušek vánoc a těším se na tyhle věci už od září.

1 komentář: