čtvrtek 31. října 2013

Znáte Oyatsu Cafe?

Tak mě napadlo, kolik je asi mezi vámi milovníků japonských pochutin. Napadá mě hlavně Ely, ale určitě nebude sama. Já nedám dopustit hlavně na ramen a podobné polévkovité věci. Plus samozřejmě zelená Melon Fanta, která je skoro nesehnatelná.

Jenže sežeňte u nás za rozumnou cenu dobrý instantní ramen či udon. Na ebay je to taky drahota. Moje pokusy o uvaření vlastního ramenu také neustále selhávají. Takže co s tím? Takový blázen abych si kupovala předražené instantní polévky v japashopech nejsem. Ano mám kamaráda co si je schopen jednou za čas koupit UFO nudle za 150Kč, ale mě to prostě přijde moc. A tak když jsem jednou narazila na slevový kód do oyatsucafe.com, tak jsem se rozhodla to zkusit a zavzpomínat na skvělou chuť Japonska.


Pokemon ramen - soy, Home Run Ken Soy Sauce Flavor Ramen a to v pozadí jsou Kirby magnety. Paradoxně ty magnety byli nejdražší z celé objednávky. Obě polévky byli zhruba po 3$, bohužel se platí poštovné podle váhy takže poštovné na ty 3$ vyšlo taky. Když člověk zakalkuloval tu slevu, přece jen tyhle polévky vycházeli pořád o kousek levněji než kdybych je kupovala u nás.

Když dorazili, měla jsem pomalu druhé vánoce. A ta chuť! Navíc v těch pokémon nudlích byli i malé ksichtíky pokémonů. Celkově mi víc chutnali Home Run a taky jich byla o dost větší porce (nom nom). Od té doby jsem na Oyatsu Café neobjednávala, ale často tam koukám na sladkosti, dobrůtky a polévky. Navíc před nedávnem začli posílat balíček plný roztomilostí, který si můžete objednat na http://kawaiimonthly.com/.

4 komentáře:

  1. Ely teď tiše slintá u počítače a doprovází to zvuky typu "aww~", jak tak kouká na ten Pokemon ramen :D A velmi lituje, že se už počítá spíše mezi bývalé milovníky japonských pochutin, nebo spíš nadšené distributory zmíněného mezi své přátele a známé, kvůli svým nově objeveným potravinovým intolerancím...

    Jsem ráda, že sdílíš můj názor na předražené jídlo v českých "asijských" obchodech, alespoň v tom objkotu nejsem sama O:)

    Jsem moc ráda, že sis pochutnala <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to neuvěřitelný, já chápu že něco stojí dovoz a clo, ale sakra v japonsku mě tyhle polívky nestáli nikdy víc než 40kč. Takže to že je na tom přiraženej dvojnásobek fakt nechápu a nechci chápat. To se mi pomalu vyplatí si je nějakou dobu nedat a za ty prachy si pak do japanu zaletět.
      A v tomhle nepomáhá ani ebay protože tam je to v průměru okolo 100kč.

      Vymazat
    2. Dříve, před několika lety, bylo na eBay toho jídla daleko víc a bylo mnohem levnější. Nechápu, co se stalo, že se jim to už nevyplatí :/

      Vymazat
  2. Díky bohu za Quartier Chinois/Japonais a ramen v rozmezí 50 centů a 2 Eur... V podstatě se tu dá všechno sehnat za cenu jen o pár procent vyšší než v Japonsku (půl kila udon nudlí za euro a kousek, kilo miso pasty za necelých 5, kimchi 20 E/kilo...), krom sladkostí, které tu jsou tak za dvojnásobek... Ten roztomilý balíček je, no, roztomilý, ale zase je to 400 Kč měsíčně za věci, které člověk k životu skutečně nepotřebuje :/

    OdpovědětVymazat