sobota 12. října 2013

Etude House a Disney se spikli a chystají xoxo Minnie kolekci + Update

Dnešní minizpráva snad potěší ty z vás, které milují Mickey Mouse a jeho svět. Já až takový nadšenec nejsem, takže tuhle kolekci si asi nechám ujít.


Slečna na obrázku je hezky nastylizovaná do roztomilé myšky Minnie. Nakolik tohle zvládneme my evropanky si netroufám odhadnout. Každopádně 15. října se prý dozvíme víc. Kolekce by měla být omezena jen na oblast Koreje, ale známe své prodejce žejo :-)


Malá ukázka z kolekce. Hromada puntíků, černé, červené, růžové, mašličky....no prostě Minnie. Třpytkový laky na nehty a stíny mě moc nelákají, rtěnka taky ne. Tvářenka s Minnie už vypadá zajímavěji a za povšimnutí by možná stála i řasenka co je vpravo dole.

Update 14.10.2013

Pěkné pondělí vám všem. Etude House se snažil a vydal přez víkend další obrázky. Podíváme se blíž na pár výrobků Minnie kolekce.


Tohle by měla být rtěnka nebo rtěnko-balzám. První rtěnka je výrazně červená což se u korejců tak často nevidí (když nepočítám tint věci). Zas není až přehnaně rusky rudá. Taková podzimě tlumená by se to dalo nazvat. Prý bude až balzámově hydratovat. Prostě musí být strááááášlivě hydratační protože přece podzim a všichni usycháme nedostatkem hydratace. Druhá je trochu silnější odstín panenkovsky růžové která nikdy neurazí a není extra přehnaná.


Tvářenky nebo taky růž na tvář jak říkávali naše babičky. Akorát o tomhle se jim ani nesnilo. Mě se celkem líbí ta praví, co vám? Tím malým obrázkem vedle si nejsem jistá, ale vypadá to na víčko k Any Cushion nebo na Any Cushion v Minnie edici. Asi budu muset zlepšit svou korejštinu, ten předposlední symbol jsem prostě do translatoru nedokázala správně přepsat.

Update 15.10.2013


Jak si udělat Mickey nehty? Použijte jakýkoliv z tmavších laků, nalepte přes to obrázky z Minnie kolekce a přelakujte světlým lakem. Nejsem lakovací maniak a všechny tyhle věci mi přijdou tak trochu stejné, ale pokud to má někdo rád......



Stíny. Spousta stínů. Hmmm s obalem s puntíkama nebo mašličkou. Tak jo, ale pořád nic extra kuli čemu bych vykoupila Etude House. Už jsem asi příliš zmlsaná.


Na řasenku jsem se jako na jedinou vyloženě těšila a kdyby byla nějak strašně spešl cute, tak bych o ní i možná přemýšlela. Jenže je to normální tříkroková řasenka od Etude House jen jinak potiskli krabičku. Jdu brečet do svého nového polštáře s kočičím potiskem a doufat, že příští kolekce bude lepší.


1 komentář:

  1. týjo, já na disney taky moc nejsem... ale tu tvářenku bych asi chtěla vlastnit.

    OdpovědětVymazat