úterý 10. září 2013

Peripera: Love Fairy a jiné

Dneska na mě baflo od Peripera něco, na co jsem zatím nikde nenarazila, takže asi něco jako nová kolekce na kterou jsem minula oznámení. Jsou to barevné balzámo-rtěnky a pár dalších věciček. Mrtě obrázků asi řekne víc.


Ok tenhle si budete muset rozkliknout jinak je celkem malej. Je vidět pět epic odstínu růžové s různýma kawaii ženštinama. Pro každou balzímo-rtěnku jedna, jak už je u Peripera zvykem. Nepočítejte s tím, že by to bylo nějak krycí nebo tak. Je to prostě jen obarvený balzám.


Balzám na den i na noc. Ten na noc bude asi výživnější. A taky je hezčí.


Lesky na rty, které mění po nanesení barvu. Proč ne i když výdrží a efektem si nejsem moc jistá.


Bezbarvý lesk na rty. To aby toho nebylo málo. Slečna na tomhle je vážně roztomilá.

Myslím, že Peripera má ještě něco, minimálně krém na ruce ke kterému jsem nedohledala použitelný obrázek. A taky nějakou tu taštičku na makeup do které se vejde celá kolekce. Oboje v tomhle duchu, takže vílí slečny kam se jen podíváš.

A kdyby jste měli pocit, že slintáte málo, mám tu ještě pár věcí z Heart kolekce.

CC cream se srdíčkama

Něco jako tvářenka/konturka/rozjasňovač

Dva odstíny pudrů



Žádné komentáře:

Okomentovat