středa 4. září 2013

Neseriózní článek

Původně jsem dneska chtěla napsat normální a seriózní recenzi na nějakou sladkou hloupost, ale tahle reklama rozhodla o tom, že seriózní budem někdy příště.


Reklama je na Etude House: Any Cushion a strašně mi připomíná mimoně z Já padoucha. Doufám, že takových reklam bude mnohem víc a ostatní značky si vezmou z Etude House příklad a budou dělat veselé minireklamy.

Druhá věc (jééééj!), K-Palette už pustilo do prodeje limitovanou novinku očních linek. K-Palette má právo na ultimátní přízvisko 1 Day Tattoo, protože jejich linky mi vždycky vydrží v pohodě a nerozmazané do druhého dne a to i v případě, že někde přespávám a celou noc mám obličej zabořený do polštáře. Jednou asi udělám test kolik dní dokážou vydržet v pohodě aniž bych je jakkoliv upravovala. Upřímně doufám, že se k téhle edici dostanu.



3 komentáře:

  1. Ta reklama je skvělá! =D Ale přijde mi, že si ji mohou dovolit jen proto, že navazuje na předchozí (na informace bohatší) kampaně. Po těch linkách jsem taky pokukovala, jestli je budeš objednávat, tak si počkám na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim s tebou. Kdyby člověk nevěděl o co u toho Etude House jde, tak z tohohle by poznal maximálně to, že se blíží něco nového a velkého.
      Zatím jsem na tuhle limitku linek nenarazila, uvidím jestli se objeví na ebay. Vyloženě pátrat po ní nebudu. To mi stačil měsíc stalkování internetu a hledání kde maj cupcake mýdla od Etude House za rozumné peníze.

      Vymazat