pondělí 16. září 2013

Nálepky na nehty

Nikdy jsem si nehty moc nelakovala, přece jen mi to přišlo zbytečné, když člověk jednou umyje nádobí a má lak z části pryč. Nejdýl co mi vydržel bylo asi 5 dní když jsem absolutně nic nedělala. Což se zas tak často nezadaří protože normální smrtelník na věci sahá, přichází do kontaktu s vodou a obecně pracuje. Někdo by mohl namítat, že drahé laky vydrží. Nevím nezkoušela jsem to, je mi líto dát za lak nějaké větší peníze. Momentálně mám Miss Sporty s kterou jsem se vešla do 30Kč a ta mi celkem drží.

Není tomu tak dlouho co se začly stávat hitem nálepky na nehty. Moc jsem tomu nevěřila. Nějaké jsem zahlídla v Sesově...tedy Sephoře, ale cena mě odrazovala. Na ebay jsem, tak měsíc zpátky, narazila na nálepky značky Y.E.T a ty mě fakt okouzlili. Opět až na tu cenu. Nejlevnější jsou za 7$ a to je prostě poněkud drahá sranda. Pokud jsem hledala levnější nálepky, byl na nich zas vyloženě hnusný a zfetovaně barevný design.

Y.E.T. no. 7

Y.E.T. no. 8

To bych, ale nebyla já abych neměla štěstí. Při procházení po městě jsem zašla i do Gate. Občas tam mívají levné a nekvalitní doplňky, které v ostatních řetězcích stojí 3x tolik. Nálepky na nehty za 25Kč? Ou yeah, konečně rozumná cena. Barvy sice nic moc, ale na to vyzkoušení to stačí.

Nalepení chce asi trochu cvik. Mě se povedlo dvě nálepky malinko natrhnout. Problém vidím i v šířce nálepek. Některé jsem musela z boku zastřihovat. Samozřejmě až po nalepení protože dřív jsem to nezjistila.

Tak po třech dnech intenzivního používání jako je mytí nádobí, dlouhodobé vanění, nakládání masa a jiné běžné domácí činnosti, musím konstatovat, že nálepky jsou sice sem tam trochu oprýsklé, ale jen natolik že to vidím já z blízka a z normální vzdálenosti nehty pořád vypadají dobře.

Pátý den začínají už nálepky vypadat viditelně hůř. Špičky nehtů jsou sem tam ulouplé. Zatím asi jen na třech prstech, ale i tak už to nevypadá dokonale.

Sedmý den jsem nálepky sundala, protože se odlouplo dalších pár kousků u špiček prstů a už to prostě nevypadalo dobře. Sundavání jsem zkusila dvěma způsoby. Buď můžete nálepky zdlouhavě odloubávat nebo přes ně přejet odlakovačem a to jdou dolu o dost rychleji, tedy až na to, že mi tam pak ztuhla ta lepivá vrstva, kterou jsem stejně musela sundat dolu odlakovačem a dloubáním.

Myslím, že za 25Kč to byla dobrá sranda a kdyby měli hezčí vzory tak si koupím i další a sem tam to použiju. Týden mi ještě žádný lak na nehtech nevydržel. Jelikož však běžná cena nálepek se pohybuje okolo 100Kč, tak v této cenové hladině by mi to za to fakt nestálo.

3 komentáře:

  1. Taky se mi to vždy zdálo jako drahá legrace, takže je fajn vědět, že to alespoň nějaký ten den vydrží. Třeba je někdy taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o tom přemýšlela sakra dlouho, zvlášť kvůli těm Y.E.T. lebčičkovým a duhovým nálepkám. Ale prostě 100kč je hodně za srandu která vydrží třeba jen tři dny(fakt jsem netušila jak moc to drží). Nejblbější je, že teď když vím co to snese, tak pořád po těhle dvou pošilhávám a říkám si že možná jednou na nějakou spešl příležitost....

      Vymazat
  2. Jo do té 50 bych si to i koupila...ale 100. Když si vezmeme kolik je asi výrobní cena.
    Mě osobně vydrží lak na nektech hezký a neoloupaný tak děn, možná dva. Takže tohle zní jako dobrá alternativa.

    OdpovědětVymazat