pátek 6. září 2013

Etude House: I'm Blooming Moisture Cleansing Foam

Druhá odličovací hloupůstka z předposlední větší objednávky. Od Etude House: I'm Blooming Moisture Cleansing Foam jsem si slibovala, že to bude něco extra protože to prostě je Etude House. A ten jak známo je strašlivě roztomilý a skvělý a růžový a voňavý a kdesi cosi.

Za poškozenou krabičku děkuji České poště

Jednoho krásného dne, až se budu moc nudit, vydám článek, který rozhodně nepotěší Českou poštu. Udělám pěknou galerii poškozených zásilek. Naštěstí jsem v tomhle zatím klikař a uvnitř balíčků jsem nic vážněji poškozeného neměla. Nejvíc to odneslo právě tohle balení (i přes 3 vrstvy bublinek).

Odličovací pěna (nevím jak líp to nazvat/přeložit) nám slibuje šetrné odlíčení, hydrataci, nevysušuje a pomáhá udržovat pleť hezčí, čerstvější a zdravější. Na krabičce je i obrázkový návod.



A z boku krabičky je to dokonce i anglicky, akorát už bez obrázků. Ten první obrázek říká, že si máte vymáčknout trochu krému do ruky, smísit s vlažnou vodou a rozpatlat po obličeji a smýt. Ten druhý obrázek říká to samé, až na to že můžete použít spešl Etude House houbičku (která je určitě děsně levná) a bude to odlíčení ještě lepší a jemnější.

Konzistence krému, než se s použitím vody a zuřivého mydlení obličeje, změní na něco jako pěnu, je dost tekutá a vlastně krémem to nazývám jen protože je to v tubě. Je to o kus tekutější než běžný sprchový gel. Takže tubu nakloníte a vyteče vám do dlaně množství větší než malé. To je první FUUUU okamžik.

Druhé FUUUU uděláte ve chvíli kdy si s tím odličujete i oči a zjistíte, že to pálí a platí to co u Etude House: Happy Essential Foam. Takže na oči by byl zase potřeba spešl odličovač a to mě prostě nebaví.

Třetí FUUUU nastane ve chvíli kdy to opláchnete. Měli jste někdy pocit, že vám sesychá obličej a scvrkává se do podoby stoleté babky? Ano na jednu stranu musím uznat krásně hladkou tvář, ale na druhou ten tahavý pocit na kůži a nutkání se okamžitě nakrémovat. Myslím, že odličuje o dost hůř než výše zmiňovaný Happy, tedy ať se drhnu jak chci dlouho, stejně mám pod očima pak zbytky a kruhy.

Ano, tohle je výrobek mnoha FU a tím třetím to neskončilo. Čtvrté FUUUU nastane ve chvíli, kdy zjistíte, že vám to v tubě zatuhlo. Podezřívám, že se to stává, když se do tuby dostane trocha vody. Stačí i do víčka. Takže střídavě během používaní máte příliš tuhý nebo příliš tekutý výrobek.

Poslední, páté FUUUU, se mi stalo dost nečekaně. Ještě nikdy se mi nepovedlo, aby se mi tuba při vymačkávání roztrhla nahoře a lezlo to kudy nemá. Na vině bylo čtvrté FU a trochu větší zmáčknutí tuby.

Celkový pocit tedy není příliš pozitivní a velké plus je asi to hezké balení. Ani nevim proč se to jmenuje I'm Blooming, necítím žádné kytky. Asi jsou opravdu decentní, cítím jen vůni, která by se dala popsat jako vůně čistoty a o té můžu říct, že je příjemná.

Z ostatních slibovaných věcí bych asi věřila tomu, že udržuje pleť zdravější, hezčí a čerstvější. Přece jen pravidelné kvalitní odličování by mělo pomáhat na problematickou pleť. A pozoruju na sobě, že mi to hojí tvář která často zlobí. Navíc to se mnou musí dělat něco i přes noc, protože ráno mám o něco zářivější a čerstvější obličej.

Celkové hodnocení: Patero FUUU strhává skutečný potenciál tohoto odličovače. Je to fakt škoda. Mohlo by být fajn vypadat každé ráno zářivěji a čerstvěji. Těším až se ho zbavím.

Update: Po pravidelném 14ti denním používání se mi začla strašně mastit pleť. Takže nadále Etude House: I'm Blooming Moisture Cleansing Foam používám jen velmi střídmě.

5 komentářů:

  1. ja som celkovo cely ten I'm blooming rad nepochopila, ze ako naco to je dobre (ved maju tolko druhov tych moistfull veci), rovnako ako dear girls :D
    a tych "fffuu" je fakt privela..nieco co ma byt moisturizing by urcite nemalo plet napinat -.- a to ze obal to neprezil ma fakt prekvapilo ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky byla překvapená když to na mě při vymačkávání začlo lízt horem. Tohle je asi nejhorší Etude věc co jsem zatím potkala. Časem se na to vysušování obličeje zvykne a tahá to míň. Jenže kuli tomu abych si na to musela zvykat jsem si to nepořídila. Docela se těším že někdy vyzkouším nějaký olejový odličovač třeba od Kracie.

      Vymazat
    2. Olejovy myslis ten dvojfazovy? Tie mam najradsej, mala som teda zatial len Bi-facil od Lancome a ten od Douglasu co je ich vlastna znacka, ale oba su skvele (ani jeden ma nestipal v ociach) :D
      A som sa pekne dobehla dneska, lebo po tvojom clanku som zacala podrobnejsie obkukovat tie dve kolekcie (i'm blooming a dear girls) a zrazu vsetko potrebujem -.-

      Vymazat
    3. Já měla dvojfázový odličovač kdysi hodně dávno a moc mi nevyhovoval. Vůbec nějak nejsem na ty dvoufázové věci. Tenhle najdeš vyloženě pod názvem Kracie Naive. Jen nejsem ještě rozhodnutá jestli pomerančový nebo s olivovým olejem. Pak mě láká ještě Kose Softymo, taky odličovací olej. Jen to ještě potrvá než se k tomu propracuju.

      Vymazat
  2. Myslím, že fotek poškozených balíčků mám taky pěknou spoustu :/
    Tedy, to nezní vůbec pozitivně. Alespoň mě to neláká utrácet ^^

    OdpovědětVymazat