neděle 4. srpna 2013

Etude House: Happy Essential Foam - Vitamin C

Dneska se tu budeme bavit o něčem co bylo v posledním větším balíčku co mi přišel. Jop hádáte správně, tohle je recenze na Etude House: Happy essential foam s vitamínem C.

Tedy předně bych měla říct, že tohle je jeden z rodinky pěti Happy essential foam. Nějak poslední dobou ujíždím na žluté barvě, tak jsem si vybrala ten s vitamínem C. Co se týče zbytku, mám tu obrázek.


Z obrázku se dozvíme, že první tři jsou pro suchou pleť a zbylé dva pak logicky pro mastnou. Tuba má 150ml. Číslo a procenta na tubě znamenají jak moc je to hydratační. Pokud to chcete ještě podrobněji tak čtěte dál.

Z leva do prava:
- Happy essential foam Collagen - hydratuje a zpevňuje
- Happy essential foam Hyaluronic Acid - hydratuje a udržuje elasticitu pleti
- Happy essential foam Vitamin C - hydratuje a zesvětluje (jeeej ať žijí upíři a zombie)
- Happy essential foam Witch Hazel - hydratuje, zatahuje póry a zabraňuje mastění pleti
- Happy essential foam White Clay - hydratuje a zabraňuje mastění pleti

No a teď přímo k tomu mému Vitamin C. Nevěděla jsem co mám čekat, do této doby jsem používala na odličování buď něco od Nivea nebo Skin79 Bubble Cleanser. Byla jsem docela překvapená. Uvnitř tuby se skrývá něco jako tuhý krém (nevim proč se mi vždycky vybaví Indulona když to říkám), který mě napoprvé trochu vyděsil svou konzistencí. Ale stačila trocha hledání na internetu a metoda pokus omyl a zjistila jsem, že to je vlastně celkem fajn.



Trochu krému se vymáčkne do ruky a rozpatlá po obličeji. Někdo to i míchá s trochou vody aby to víc pěnilo, to se ostatně osvědčilo i mě. Měli by jste se vyhýbat oblasti očí. Já se nevyhla a docela to pálí. Pak si ještě chvilku vmasírovávat pěnu do obličeje a opláchnout.

Super je, že po celou dobu člověk cítí skvělou citrónovou vůni. A už po prvním použití jsem měla pocit, že jsem opravdu o něco bělejší. Dokonce jsem měla i čistší a staženější póry. Trochu se bojím, že když tohle budu používat tak pak nebudu moct otestovat Pig-nose Clear Black Head 3-step Kit od Holika Holika, protože budu mít super čistou pleť. Na druhý pokus mi to z očí skoro i sundalo Majolica Majorca řasenku, což je fakt solidní výkon.

Abych jen nechválila, uvedu taky nějaké to negativum. Největší je asi to, že po opláchnutí mám pocit neskutečně vysušené pleti. Možná, že v tom jsou ostatní Happy bráškové jiní, fakt nevím. V očích to opravdu dost pálí a nemá to do nich přijít, jenže já nechci spešl odličovač na oči a spešl na tváč, ale vše v jednom.

Takže konečné řešení odličovací otázky: Tuhle tubu dojedu a budu si užívat každý kousek citrónové vůně který z ní vymáčknu. Jenže kuli tomu pálení v očích se vrátím k Skin79 Bubble Cleanseru.



3 komentáře:

  1. Zní to úžasně, až právě na to pálení očí. Taky mám ráda odličovače pro oči i obličej v jednom, takže se tomuhle výrobku (minimálně tedy žluté verzi), určitě vyhnu. Díky za recenzi ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám tiež najradšej keď mám odličovač na tvár a oči v jednom, ale tá bieliaca časť ma celkom láka....(long lives to vampires!) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já to chci zkusit, i kdyby mi ty oči vypadly!!! :D

    OdpovědětVymazat