pátek 12. července 2013

Co mi nedá spát (pozor sladký obrázkový spam)

Momentálně mám vyhlídnuto několik naprosto sladkých věcí, které jak doufám jednoho dne budou moje. Ráda bych vám je představila a snad se i vám budou tak líbit.

Etude House: Sweet Bubble Play - Bath Related
Etude House jsou potvory a na tohle léto si krom řady jiných věcí nachystali i tuhle epičnost. Jedná se o mýdlo. Člověk si ho sám může nadekorovat. Pominu-li, že cokoliv co vypadá jako cupcake bývá prostě k sežrání, tak tohle je opravdu skvělý nápad.


Vzhledem k tomu, že EH stránsky se se mnou nekamarádí jsou tyto obrázky z mého oblíbeného blogu  http://nhilovesbeauty.blogspot.cz

Fuji Film Instax Mini 8
Už před nějakou dobou jsem na tuhle neohrabanou věcičku co hned vyvolává fotky narazila na internetu. Tenkrát jsem to ještě nějak přešla, ale teď jsem jí na Festivalu Fantazie viděla naživo a je prostě boží. Samotný bachratý a neohrabaně působící fotoaparát je celkem levný, na ebayi (ach to skloňování) ho člověk sežene i za mrzkých 68$, ale pak ty filmy se prodražej. Fotka v průměru vychází na 10-20kč, zálěží jaký film chcete. Tedy nejde o film nebo spíš fotopapír jako takový, ale o to že je v nějakém rámečku a ten může být trapně bílý nebo různě puntíkatý, s kytičkama, s Hello Kitty, Rilakkumou, Mickey Mouse a další varianty.
Prostě je to nejvíc cute polaroid na který se dá narazit. A samozřejmě, že jsou i spešl edice Hello Kitty, Rilakkuma a teď nově i Little Twin Star. Mé aktuální dilema spočívá v tom, jestli si jednou pořídit modrý, žlutý nebo růžový. Protože spešl edice jsou sice hezké, ale taky o 40$ dražší a to si tam raděj nalepím samolepku za pár halířů.



Králíčkové mlýnky na koření Chef’n
Poprvé jsem na ně narazila na youtube kanálu jedné slečny co roztomile vaří (jo i to se dá dělat roztomile, třeba když pácháte nějaký bento box). Kdysi jsem se naučila, že i předměty, které používáme denně nám mohou dělat radost a zlepšovat den, pokud je to něco co se nám opravdu líbí a co máme rádi. Ať je to ranní čaj z oblíbeného hrnečku nebo vysněné boty, které si bereme jen při zvláštních příležitostech. Proč se obklopovat něčím co nás nepotěší, to by bylo hloupé.
Takže králíčkové mlýnky jsou obhájeny a jednou mi budou zdobit kuchyň.



3 komentáře:

  1. ... jsem se právě roztomilostí roztekla. Je to vše tak ňuňuňu :D
    Moc ti přeju, abys v budoucnu všechny tyhle sladké věci, po kterých toužíš, sehnala~ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli bude to mýdlo za rozumnou cenu tak do něj jdu, zatím jsem ho našla jen na jednom shopu kde chtějí cca 12$ za mýdlo a dalších 8$ za zdobení. Kdyby bylo zdobení v ceně tak problém nemám ale dát 360kč za malinké mýdlo, které pravděpodobně ani nedorazí v pořádku....ono to totiž vypadá, že mýdlový cupcake je v takovém tom plastovém kelímku jako se do něj dělají mléčné shaky. Takže si umím představit, že i když to bude posláno v krabičce(což často není), tak to dojde ve stavu který rozhodně nebude připomínat nic roztomilého. No stále doufám, že to bude mít již brzy některý z mých oblíbených prodejců na ebay nebo sakra alespoň Sasa.com

      Vymazat
    2. Ta k to je tedy pitomé :( Ale tak snad se poštěstí :)

      Vymazat