pátek 14. června 2013

Roztomilosti v Řecku

Obvykle tvrdím, že Řecko nemám ráda. Je tam na mě příliš vedro a nudí mě celý den koukat na šutry, křoví a suchou trávu. Nu letos se to změnilo. Letos jsem si to opravdu užila. Z části proto že jsem tam jela dřív a z částí proto že jsem si přivezla pár opravdu krásných věcí.

Jako třeba papučky s Hello Kitty (která je sama o sobě neodolatelná) a super velké růžové brýle. Obyčejně tenhle typ bot (pokud se to tak dá nazvat) nenosím protože mi nejsou příjemné a nemám ráda ten kousek mezi prsty. Ale naneštěstí jsem si hned první večer rozedřela nohy v botičkách od Melissa Plastic Dream a tak mi můj drahý muž pořídil tohle. A nakonec jsem si na ně zvykla a nedám na ně dopustit.


Největší radost (i když je fakt těžký se rozhodnout) mám asi z nové vůně. Není tomu tak dávno co jsem zaregistrovala vlnu nadšení nad vůněma Lolita Lempicka. Zkusila jsem v obchodě různé druhy, ale žádný mě neoslovil.

Nevím jestli máte taky takový problém s hledáním vůní jako já, pokud ano tak soucítím. Nemám ráda parfémy příliš ostré, mdlé, mýdlové, vonící jako pitralon či silně ovocné.

Takže po tom co už jsem přestala něco hledat jsem na letišti narazila na DOT od Marca Jacobse. Samotné jméno Marc Jacobs znám spíš okrajově a vím, že má něco společného s módou. No je to vidět na flakónku.

Marc se vyřádil s navrhováním přímo neskutečně. Rozhodně je to lahvička jež zaujme na první pohled. Je červená a plná puntíků a stylizovaných motýlků. Víčko je pak velký beruškomotýl. I když pro nic jiného tak pro tu lahvičku samotnou je to nádherný parfém. Naštěstí i zbytek je bezkonkurenční a voní nádherně jemně a květinově a hlavně strašně dlouho.


Tím se tedy má kolekce vůní rozrostla na celé čtyři :-)
Ono ani tak nezáleží na tom kolik ta věcička stojí, ale hlavně na tom jak je člověku příjemná. Hodně dlouho jsem třeba používala a ještě občas používám obyčejný Passion Dance od Avonu. Je silný a ostrý, ale občas na něj prostě mám náladu.

Žádné komentáře:

Okomentovat