čtvrtek 30. května 2013

Skin Food BB Cream

Tak jsem vyzkoušela BB Cream Good afternoon Berry Berry Tea a jsem pěkně naštvaná. Horší BB Cream jsem ještě neměla. Balení samo o sobě je krásné a připomíná balení sypaného čaje. Když jsem si nanesla trochu krému na ruku, byla jsem potěšena i jeho příjemnou vůní.



Ale pak to přišlo. Mám hodně světlou pleť a tak jsem si objednala nejsvětlejší odstín a i tak je na obličeji neskutečně tmavej. Nanáší a roztírá se sice dobře, ale na tváři je hrozně vidět. Mám pocit jako by se zezačátku ani nevsakoval. Asi po hodince už to bylo o něco lepší i když myslím že se spíš setřel než vsákl. A i pak bylo na některých místech vidět že tam je. Co mě ale dostalo nejvíc, že začali být vidět věci, které normální BB Cream skrývá (jako různé červené skvrnky a nedokonalosti). Dokonce myslím, že snad nějaké nedokonalosti i vytáhl a zdůraznil.

OMG co je tohle za BB Cream! Už nikdy víc. Jediné co jsem ochotna od Skin Food vyzkoušet je ješte pleťová maska. Ale po tomhle zážitku to nějakou dobu potrvá než na to dostanu chuť.

Takže plus co jsem na tomhle BB Creamu našla je roztíravost, hezké balení, vůně.
Mínusy jsou vlastně všechno ostatní co je pro BB Cream důležité. Barva, krytí a výdrž.

Jediný kdo to snese jsou moji šílení králíci.

3 komentáře:

  1. Musím se přiznat, že ani mně BB od Skin Food nevyhovoval :( Na můj vkus je až příliš... oranžový? A nevyhovující konzistence.
    Škoda, přitom to balení je opravdu tak krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Akurát si hľadám nový BB krém, lebo mi ten aktuálny už dochádza a síce sa mi ľúbi (Holika Holika Petit niečo Shimmering), tých bb-čok je tak veľa, že si rada vyskúšam ešte dáke ďalšie. No a v mojich favoritoch bol aj tutu Skin food, pričom sa mi marilo, že si ho zvozila... Tak asi nič, no... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako zkusit ho můžeš, třeba na tvé pleti bude vypadat líp. Pár zahraničních pozitivních recenzí jsem na něj četla. Ale mě prostě nesedí.

      Vymazat